ספרים מאת נעמה גל!

הנכד שלי שמו שליו ליום הולדתו הבאתי לו ספר שנקרא "הלב של שליו". שליו שלי כולו לב של נתינה. אוהב לעזור  והוא מאוד אוהב לקרוא בספר הזה, זהו סיפור על ילד שחווה כל מיני רגשות . כמו שליו שלי כך גם שליו בסיפור ...

, הספר "הלב של שלו", העוסק ברגשות. הספר מספר על שלו בן ה- 4 שכשמו כן הוא - ילד שמח ושלו שלפעמים הלב הגדול שלו מרגיש אחרת ומאלץ אותו להתמודד בזמן שקורים לו דברים שגורמים לו להרגיש רגשות אחרים. בסוף הספר יש הסבר להורים, הצעות לפעילויות בנושא רגשות ואוצר של רגשות שונים ללמידה ולתרגול. לרוכשים את הספר בארץ (שנמכר גם באמזון בעברית ובאנגלית) מצורפת מתנת מדבקות.








אימון נהדר להורים שמבקשים לחזק את ילדיהם ולסייע להם בהתפתחותם.

שלו בן הארבע, חווה את כל רגשותיו בעוצמה, ויודע לזהות אותם ולשחררם. כך, הוא חוזר בקלילות ובמהירות להיות שמח, מרוצה ושלו.
הספר כולל גם פרק הפונה להורים ובו הסברים ורעיונות לפעילויות, ומתנה לבבית לילדים.”
אֲבָל לִפְעָמִים קוֹרִים לְשָׁלֵו דְּבָרִים,

שֶׁגּוֹרְמִים לוֹ לְהַרְגִּישׁ רְגָשׁוֹת אֲחֵרִים.

כִּי הַלֵּב שֶׁל שָׁלֵו גָּדוֹל־גָּדוֹל,

לֵב שֶׁיּוֹדֵעַ לְהַרְגִּישׁ הַ־כֹּל

."בסוף הספר מצפה מתנה - דפי לבבות מרגישים, שילדיכם יוכלו להדביק בציוריהם.
----------
נעמה גל, מאמנת אישית בנושאי הורות, זוגיות, משפחה והתפתחות אישית. מעל לעשור מסייעת במתן ידע וכלים מעשיים לפיתוח ולחיזוק ההקשבה הפנימית והאמונה בעצמי. זהו ספרה השני של נעמה, המהווה כלי אימוני להורים. ספרה הראשון "המסע של עמליה – מי מפחד לפחד בחברה?" ראה אור לראשונה בשנת 2018 ומיועד להורים ולילדים מגיל 7 ומעלה.
נעמה היא אמא לארבעה ילדים וסבתא לשלושה נכדים. מאמינה שחשוב לעזור לילדים לזהות את הרגשות שעולים בהם, ללמד אותם את שמותיהם ולהעניק להם חופש וביטחון לבטאם. אלה חשובים לצורך ההתפתחות התקינה, הבריאות, התפקוד היומיומי, האושר וההגשמה של הילדים.

הספר השני שלה נקרא " המסע של עמליה"



בסיפורה של עמליה הילדה בת ה-10 תפגשו את הצעירה המתמודדת עם פחדים וקשיים חברתיים, ובמקביל תחשפו לידע וכלים מעשיים חשובים המובאים במטרה לעזור לילדים. לספר נלווים גם חוברת הפעלות לעבודה עם הספר המיועדת להורים ולאנשי מקצוע ומחברת מסע אישית, הכוללת שאלות מכוונות המיועדת לילדים המתמודדים עם קשיים שונים ורוצים ליצור שינוי בחייהם.
הספר, החוברת והמחברת מהווים יחד ערכה מלאת תוכן וערך ומעוטרת באיורים המשלבים רישום וצבעי מים, שאיירה מריקה מיהלאך.לדעתי ספר חובה להורי מתבגרים שחווים כל מיני הטרדות בחברה הצעירה .כל מיני חרם למינהם,יש המון קשיים שלא מדברים איתם על זה והם מסתירים סודות. זהו ספר שנותן כיוון להורים איך להגיע ולשמוע את ילדם לנסות לעזור ולתמוך.

היא מביטה בכוכבים שמעליה, ומבעד לזרם הדמעות חושבת: " אם רק הייתי יכולה לקחת את הפחד הזה, שכל כך מציק לי כל הזמן, ופשוט למחוק אותו מהראש שלי! אם רק הייתי יכולה לחיות בלעדיו, החיים שלי היו יכולים להיראות אחרת לגמרי: קלים, פשוטים, ויפים יותר. הייתי שמחה ומלאת ביטחון עצמי. הייתי מוקפת בחברות טובות. הייתי נהנית, צוחקת ומדברת על הכל עם שאר הילדים. הייתי עונה על שאלות המורים, אני הרי יודעת את רוב בתשובות... " עמוד 10 בספר

כשהייתי קטנה הייתי התלמידה הכי חרוצה בכיתה . והבנות היו מציקות לי ומאיימות עליי במכות אם לא אגלה להם תשובות במבחנים. היתי ילדה מאוד עצובה. ולא יכולתי לספר לאף אחד מה עובר עליי. ונורא היזדהתי עם הסיפור של עמליה ...לרגע חשבתי שכתבו את הסיפור עלי....

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה