בליתוש – קרם גוף טבעי עם תערובת שמנים אתריים!

חג הסוכות קרב ובא ואנחנו נשב בסוכה 7 ימים,ויחד עם האושפיזין שרוצים להגיע יגיעו גם אורחים לא רצויים ואני ממש שונאת אותם כן הם מנשקים אפילו לא שמעו שיש קורונה. ואחר כך אני לא מפסיקה לגרד כן אני מדברת על היתושים המעצבנים.אז בשביל שלא יפירעו לנו במהלך החג יש לי בליתוש חבר חדש שאני אוהבת במיוחד!




בימי הקיץ עת אנו עדים למתקפות חרקים , ועל כן, חשוב להצטייד בתכשיר טבעי למניעת עקיצות אשר גם מרגיע את העור- בליתוש  מבית לבנדר קוסמטיקה טבעית .המוצר אינו רעילומתאים לילדים מגיל חצי שנה .


בליתוש- מוצר העשוי 100% חומרים טבעיים ו-100% חומרים פעילים  מרוכזים עד פי 5 מאשר במוצרים אחרים מבית לבנדר קוסמטיקה טבעית.

המוצר כאמור משלב תערובת שמנים אתריים באיכות גבוהה לדחיית החרקים  שנבדקו .השמנים האתריים נבדקו במחקרים מדעיים והוכחו כיעילים במיוחד כדוחי יתושים .

הקרם העדין והטבעי כולל חמאת שיאה , שמן שקדים, שמן זרעי ענבים, עדינים ומעולים לעור ביחד עם השמנים אתריים כמו  שמן עשב לימון, שמן קורנית מתוקה, שמן ציפורן, שמן לבנדר ועוד.

כל אילו הופכים את בליתוש כיעיל ביותר להברחת  היתושות אשר עוקצות וכן להרגעת העקיצות.

הקרם נמרח בקלות ומותיר ריח נעים, מוצע באריזת איירלס נוחה ושימושית, אותה ניתן לשאת לכל מקום וכן בטוח לשימוש לכל הגילאים.

המוצר מיוצר בעבודת יד בבית המלאכה בכרכור, ברישיון משרד הבריאות, ללא כימיקלים סינטטים וללא כל חומרים משמרים  וכן ללא תוצרי  לוואי של נפט.

סדרת המוצרים להרחקת יתושים טבעית , מיוצרת בכמויות קטנות ותוקף הקרמים הינו ל-18 חודשים , בלבד.


מחיר 65 ש 

את מוצרי לבנדר ניתן להשיג בחנויות לבנדר, חנות המפעל של לבנדר בכרכור, חנות לבנדר במרכז שרונה- ת"א, חנות לבנדר בקניון ערים ובאתר הרשמי לבנדר קוסמטיקה טבעית www.lavender.co.il


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה