פרויקט בינוי חדש !




חברת "ראדקו" מקבוצת רפאלי תחל בחודש הקרוב לבצע פרוייקט התחדשות עירונית ברחוב התנאים ת"א במסגרת תמ"א 38 

  • מיזם חברתי חדשני של ראדקו בשיתוף עם עמותת "אח גדול" – חלוקת פריטים שהושארו בדירות לחיילים בודדים מכל הארץ 


  • לאחר ההריסה יוקמו 2 בניינים מודרניים שיכללו 64 דירות בהיקף מכירות של 170 מיליון ₪ 

חברת "ראדקו התחדשות עירונית" מקבוצת רפאלי, תהרוס בקרוב את הבניין שברחוב התנאים 4-10 בשכונת נווה אביבים, רמת אביב ותבנה במקום 2 בניינים חדשים ומפוארים במסגרת פרויקט התחדשות עירונית.

כחלק מהפעילות למען הקהילה, חברת "ראדקו" יזמה פרויקט חברתי חדש בשיתוף עם עמותת "אח גדול" הפועלת למען חיילים בודדים ברחבי הארץ. החברה פנתה לדיירי הפרויקט שעזרו ותרמו מגוון רחב של ציוד כגון: מזגנים, תנורים משולבים בגז, מיטות , מזרונים ,ארונות, שידות, שולחנות שהותירו בדירות טרם ההריסה .

בעזרת העמותה יצאה פניה לכלל החיילים הבודדים בארץ לקבלת צרכיהם לריהוט ומוצרי חשמל  – ובהתאם לצרכיהם כל הפריטים סומנו ושויכו לחיילים ע"פ שם וכתובת על מנת לבצע את מסירת התכולה לחיילים הבודדים על הצד הטוב ביותר.  בתאריך 17.9.20 יצאו משאיות החלוקה לכל חלקי הארץ (חיפה, ירושלים, אזור המרכז).

חברת ראדקו דאגה להובלה ,פירוק מזגנים, מאווררים ומנורות ע"י אנשי מקצוע, כדי להעבירם בתנאים הטובים ביותר לחיילים הבודדים.

ננה חן מנכ"לית חברת ראדקו מקבוצת רפאלי מציינת כי החברה רואה חשיבות עליונה בטיפוח הקשר עם הקהילה ומתן עזרה לאוכלוסיות הזקוקות לסיוע. במקרה זה ראינו הזדמנות מצוינת לשלב את התרומה לקהילה כחלק מההריסה ולתמוך בחיילים הבודדים על מנת להקל עליהם את הקליטה בחברה הישראלית, בעיקר בעת בה אנו חיים כיום. כחברה אנו נמשיך לקיים יוזמה זו בכל אחד מהפרויקטים שלנו ואין לי ספק שהדיירים בכל הפרויקטים ישתפו פעולה כפי שעשו זאת באהבה רבה דיירי פרויקט התנאים 4-10 בתל אביב. קוראת לכל החברות בתחום ההתחדשות העירונית להצטרף ליוזמה זו ולבצע פעילות ברוכה זו בפרויקטים שלהם עם עמותות לטובת הקהילה.


2


הפרויקט הממוקם באחד האזורים המבוקשים ביותר בתל אביב: רחוב התנאים בשכונת נווה אביבים, יכלול הריסת בניין רכבת בן 4 קומות שבמקומו יבנו 2 בניינים מודרניים בני 8 קומות עם 64 דירות וחניון תת-קרקעי והכל במפרט עשיר, איכותי ויוקרתי .

בפרויקט ברחוב התנאים יוצעו למכירה דירות 4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בהיקף מכירות של כ-170 מליון ₪.

ננה חן, מנכ"לית חברת "ראדקו התחדשות עירונית" מוסרת "אנו גאים להוביל את הפרויקט מהראשונים מסוגו בנווה אביבים שכולל הריסה ובנייה מחדש ובטוחה שהדיירים הוותיקים ורוכשי הדירות החדשות ייהנו מדירות בבנייה איכותית בלתי מתפשרת בשכונה וותיקה ויוקרתית. שמחה לספר כי בימים אלה דיירי הבניינים פינו את דירותיהם והבנייה תחל בקרוב".

בשכונת נווה אביבים כל הבניינים החדשים בוצעו במסגרת בתמ"א 38/1 חיזוק ותוספות למבנה הקיים. פרויקט זה הינו בין היחידים בשכונה שיתבצע במסגרת תמ"א 38/2 שבו ייהרס המבנה הישן ובמקומו יבנו 2 בניינים עם חניונים תת-קרקעיים. 

בסיום הבנייה ועם תחילת האכלוס בינואר-פברואר 2023 יעמדו 2 בניינים בני 8 קומות כ"א, 3 קומות חניון , לובי מפואר, ותמהיל דירות שיכלול דירות גן, 4 חדרים ופנטהאוזים מפוארים. 

מחירי הדירות בפרויקט : דירות גן החל מ- 5,500,000 ₪, דירות 4 חדרים החל מ – 4,150,000 ₪, פנטהאוז החל מ- 7,150,000 ₪.

אדריכלי הפרויקט: משרד אורית אורנת ורות שפירא.

חברת "ראדקו התחדשות עירונית" מקבוצת רפאלי יוזמת ומנהלת פעילות נדל"נית בינלאומית ענפה במגוון מדינות, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. לחברה ניסיון של מעל 25 שנה בתחום הנדל"ן בארץ ובעולם. בישראל החברה יוזמת ומבצעת פרויקטים של התחדשות עירונית (תמ"א 38 ופינוי ובינוי), במגוון מיקומים מבוקשים ברחבי הארץ. בבסיסה של החברה עומד החזון לשלב את עוצמתה הכלכלית עם יכולות ניהול מוכחות וביצוע מוקפד היורד לפרטים בשילוב איכות בניה בלתי מתפשרת ועמידה בלוחות זמנים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה