חדש מסלטי צבר!

הטעמים החדשים הם: קרם כרובית מהמטבח התורכי וקרם בצל עדין ונימוח מהמטבח המרוקאי. רק 7% שומן לבעלי המודעות לשמירה על הבריאות



חברת 'צבר'  ממשיכה להרחיב את המגוון ובכך לשדרג את שולחן האוכל: 
קרם כרובית מהמטבח התורכי וקרם בצל עדין ונימוח מהמטבח המרוקאי. מדובר בשני טעמים פופולאריים ואהובים במיוחד על החך הישראלי. בשנים האחרונות ביססה הכרוכית את מעמדה במטבח הישראלי והיום ניתן למצוא אותה במגוון סלטים ומנות פתיחה- אפויה בשלמותה בתנור או כפרחי כרובית בטחינה. גם הבצל הינו בסיס מושלם לכל מתכון ואף משמש כמעשיר טעם לכל מנה או כריך. שני הטעמים החדשים הם פתרון מושלם לגיוון שולחן האוכל, בין אם לארוחת ערב משפחתית ובין אם לאירוח רב משתתפים. 

לסדרת 7% שומן מצטרף טעם חדש ואהוב במיוחד סלט חציל בטחינה 7% שומן בלבד, זאת כמובן מבלי לוותר על הטעם הנהדר, המשתלב מצוין בכל ארוחה ביום. 

על פיתוח המוצרים ומציאת הטעמים המנצחים מפקח השף אבי לוי, שעמל על השקת הסדרות ומלווה אותן, משלב פיתוח המתכונים, לאורך כל תהליך הייצור ועד להשקתם על המדפים. הטעמים החדשים בסדרת המאזטים מרחיבים את הסדרה, הכוללת עד עתה מגוון טעמים פופולאריים: קרם חצילים, קרם פלפלים פיקנטי וקרם ארטישוק. 


קרם כרובית מהמטבח התורכי (כשרות רבנות קריית גת) וקרם בצל מהמטבח המרוקאי (כשרות בד"צ ורבנות קריית גת). משקל: 240 גרם, יוצעו ברשתות השיווק ובנקודות המכירה החל מתחילת ינואר 2018. 

•קרם חציל בטחינה 7% שומן בלבד. משקל: 250 גרם, יוצעו ברשתות השיווק ובנקודות המכירה החל מתחילת ינואר. כשרות: בד"צ, רבנות קריית גת. 

על הסדרות: 

סדרת המאזטים - סדרת סלטים חדשנית בעלת מרקם חלקי וקרמי, מבוססת על הירקות המוכרים והאהובים במטבח הישראלי, מעשירה ומשדרגת כל ארוחה וכריך. מוצרי הסדרה שואבים השראתם מהמטבחים המסורתיים והאותנטיים. בעזרת מתכונים ייחודיים מציעה צבר בסדרה זו חמישה מאזטים טעימים במיוחד, המשתלבים בקלות בכל מנה ומוסיפים טעם ועניין לכל ארוחה שגרתית. כל המוצרים החדשים בסדרת המאזטים הינם טבעוניים ובעלי תו VEGAN Friendly. 

סדרת 7% שומן - לאחר תקופת פיתוח ממושכת הצליחו בצבר לייצר סדרת סלטים המכילים 7% שומן בלבד - בעלי אחוז השומן הנמוך בקטגוריה. הסדרה מביאה בשורה צרכנית אמיתית וזאת מבלי להתפשר על טעם מוצרי החומוס והסלטים עם אפשרויות מופחתות שומן למוצרים האהובים ביותר
.

 הסלטים ממשיכים להפתיע בטעמים. ממש כאילו הכנתי בבית. מרגישים טעמים של בית.החציל עם הבצל ממש טעים לי. והחציל עם הטחינה ממש כוכה אצלנו,והכי שמחתי לדלות שהוא טעים לכל בני הבית. וגם פתר את בעיית שריפת החציל על הגז והלכלוך בימי שישי. הכרובית פחות היה להם טעים. אני אהבתי. בתאבון. להשיג בחנויות.






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה