זה אני אפיתי!

שבת טעימה וקלה להכנה היתה  לי! ולא מגלה לאורחים שזה לא אני זה בונז'ור ולתנור!


אז תכירו את סדרת מאפי השמרים של בונז'ור ולתנור, עוגת קראנץ' שוקולד,

פוקצ'ה מדגנים מלאים עם 30% כוסמין,


הרוגלך של בונז'ור ולתנור,

החלה המתוקה   של בונז'ור

מי מאתנו לא חוששת להתעסק עם שמרים?.... מי בטוחה שיצאו לה מטעמים ולא  חוששת שיצאו מאפים קשים ולא מוצלחים. אז בונזור הפתיעה אותנו בסדרה מדהימה. וגם לחובבי האפייה  תמיד טוב שיהיה במקפיא ואם יש אורחים בלתי צפויים ובא לכם להשוויץ  . פותחים מקפיא מוציאים מהמגש מתפיחים קצת וישר לתנור.




איזה כיף שחשבו על זה כל הכבוד לבונז'ור על הפתרון הקל והחכם ממש כייף להכין את השבת בקלות וכל ריח האפייה מתפשט בבית. והכי כיף זה שהמטבח נשאר נקי . 


האפייה מובטחת בהצלחה אין פיקשושים! עכשיו גם חורף לכי תכיני בצק שמרים ולכי תדעי איך יצא לך. והאם יתפח. ואני גם  שונאת לנפות קמח בנפה משי צפופה , כי כואבת לי היד מלנפות קמח. נכון שיש את קמח תופח עם שמרים אבל לא בטוחה ההצלחה. ופה הייתה הצלחה בטוחה הכל טעים. הטעם כמו של קונדיטורייה. והיופי של החלה והרוגאלך פשוט מהמם קטפתי מחמאות ולא גיליתי לאף אחד  את הסוד שזה בכלל לא אני זה בונז'ור!



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה