לעלות על מצנח רחיפה ולהשאר בחיים

לעלות על מצנח רחיפה ולהישאר בחיים

שלווה עמוקה במקום אדרנלין, דאייה רגועה מעלה במקום צלילה אל הקרקע ונחיתה רכה ונעימה. אלינור פוקס עפה באוויר בגובה של 300 מטר וחזרה עם מסקנה אחת: מצנח רחיפה משמח אנשים


אודי דורון, טייס לשעבר בן 62, גבר ממוצא גרמני שהשמש הקופחת הפכה את צבע עורו לכזה שלא היה מבייש גם את גדול התימנים, עוסק בתחום כבר כעשרים שנה. את העסק הנוכחי הוא פתח לפני כעשור, אבל את הרחיפה גילה כבר הרבה לפני כן. אחרי עשרות שנים בהן עבד כטייס, זיהה אחד משלושת ילדיו, לגמרי במקרה, את מצנח הרחיפה ברשת. אודי נדלק והחליט לנסות בעצמו. היום הוא בעליו של "מרכז הרחיפה הישראלי", המרכז הגדול בארץ לרחיפת חוויה הממוקם בין חוף ארגמן לסירונית בנתניה ואחד משלושת המורים היחידים בישראל לצניחת רחיפה.

כשתורי מגיע אני נמתחת לדום. יוסי"הטייס המסחרי" מחבר שתי רצועות ליירכי ורק ליתר ביטחון מוסיף שני תופסנים מברזל. אני כרגיל מקבלת את קסדת הילדים. ",
אני היחידה  מבין שנינו שתאלץ להראות מגוחכת מול מצלמת הוידאו התלויה בקצה המקל שתתעד את הרגע הגדול כל חיי רציתי לעשות זאת אבל פחדתי ברגע שהגעתי למלון וראיתי את  המצנחים המרחפים נעלם הפחד והחלטתי שזהוא אני עולה .

שוב, אני בולעת את הרוק. בכל זאת, לא זכור לי שקיפצתי מצוק עם פיסת בד אי פעם. אבל תוך שניות בודדות מהרגע שאנחנו מתייצבים באוויר המצב כבר ברור - מפחיד זה פשוט לא. אבל פתאום מתנגן צלצול. אולי זאת אזעקה כלשהי? "הכל בסדר?", אני שואלת, אבל כשיוסי אוחז בידית הניווט העשויה בד בידו האחת והוא שואל אם אפשר לעשות מערבולת נתתי את כל הבטחון בידיו ואמרתי לו שיעשה כאוות נפשו  אני מבינה שהקצה היחידי שאחייה עליו היום הוא כנראה קצה כסא הבד הערסלי והנוח עליו אני מעופפת. איזה כיף היה מדהים ואני אומרת לא לפחד כלל. הנה הסרטון שליhttps://www.youtube.com/watch?v=yyWecPD1Y6Q&feature=youtube_gdata_player
 http://www.israglide.com/




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה