גיבורים בשטח



בורסת היהלומים יזמה טיול ג'יפים
ל – 90 ילדי עמותת גיבורים קטנים

כ – 90  ילדים מעמותת גיבורים קטנים, תושבי הדרום ועוטף עזה, יצאו  אמש לטיול ג'יפים באזור השרון, בתמיכתה האדיבה של הבורסה ליהלומים.

בשיירה ארוכה יצאו 60 ג'יפים, עם הגיבורים הקטנים, למסע מרתק. תחילתו של המסע בנחל אלכסנדר, שם אכלו הילדים ארוחת בוקר. משם לכיוון הים ובסיום המסע הקסום, עצרו לארוחת צהריים ביער חדרה.

לדברי שמואל שניצר, נשיא בורסת היהלומים: "תנועת גיבורים קטנים עושה עבודת קודש שלא ניתן לתאר במילים. כל פעילות התנועה היא ללא מטרות רווח והפועלים בה, עובדים ללא שכר. אנחנו גאים לסייע ולו במעט לילדים המיוחדים האלה, על מנת להיות חלק משמחת חייהם. אנו רואים בכך חובה וזכות גדולה גם יחד".

ד"ר ועו"ד יריב וינצר, נשיא התנועה, נכח גם הוא בטיול. "אני מודה לבורסה ליהלומים הפועלת בשקט ונענית בשמחה, בתרומות המסייעות לנו להנעים את זמנם של הילדים המיוחדים שלנו".

"גיבורים קטנים" נוסדה כעמותה חברתית בשנת 2001, ביוזמתם של מיכל וד"ר עו"ד יריב וינצר ואחרים. לאחר 10 שנים הוכרזה כתנועה חברתית.  גיבורים קטנים מבוססת כולה על פעילות התנדבותית ללא שכר, הפועלת בקרב ילדי החינוך המיוחד הסובלים ממוגבלות שכלית. קרי: ילדים מיוחדים. מתלמידים בני 6 ועד בוגרים בגיל 21.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה