קחי את עצמך בידיים! מדונה כבר לקחה

קחי את עצמך בידיים! מדונה כבר לקחה !
סקירת טיפולים מתקדמים שיעניקו לך כפות ידיים צעירות מתמיד

אז אולי את לא סלב, ואולי המגזין הכי נחשב פסח עלייך עם הביקורת קשה ותמונות לא מחמיאות אבל אנחנו מקווים שכל אלו לא מנעו מבעדך לטפח את כפות ידייך ! למה?.. רמז: הן מסגירות את הסודות הכי נשיים שלך  אז רק נניח כאן את כל ההסברים פרושים כיד המלך (המטופחת..)

טיפוח הוא תחום שלא ניתן להתחרות במהירות בו הוא מתרחב, לא הספקת למצמץ וכבר משהו חדש יצא לשוק, המוני פרסומות של אלפי תכשירים ומכשירים, שיטות הרזיה, הצרה, אוכל נכון, כושר נבון ועוד אינסוף שיטות בדרך למראה הבריא והמושלם. אנחנו לא בעד להתמכר להכל, זו לא הדרך לקבל תוצאה מושלמת, אבל  כן בעד לטפל לפחות במה שהכי מתבקש. והרי שהכי מתבקש הוא מה שמסתמן להיות כרטיס הביקור שלנו והרושם הראשוני שאנו משאירות. מדונה למעשה פעלה בדיוק בסדר העדיפויות הזה, היא כל חייה טיפחה את שריריה ודאגה לחשוף גוף חטוב ומוצק תוך טשטוש הגיל שלה, פה שיעור אירובי ושם איזה תיקון והנה לנו- מדונה נראית בת 32.. עד שאלוהי הרכילות והרוע תפסו אותה לא מוכנה בתמונה שחושפת לראשונה כפות ידיים שלא מביישות את המכשפה האם של שלגיה, מלאות ורידים, כתמים וקמטוטים שישר זעקו לנו מתוך התמונה את גילה האמיתי. היא לא נותרה חייבת והבינה את הרמז העבה, ועל פי העדויות, שמה את ידה על טיפול הידרומקס של סטילאג'.

בעוד שלאזור הפנים פותחו אינספור טיפולים מתקדמים שכוללים הן טיפול בעור העודף, הן בהשבת הנפח והן במרקם העור, הרי כפות הידיים, שהן אלה שמסגירות את גיל האישה, חשבו עד לא מזמן שהכפפות הלבנות האלגנטיות מהמאה ה 19 ימשיכו להוות פתרון אידאלי ואופנתי.

מהן הבעיות ומהם התהליכים שגורמים להזדקנות גב כף היד:

1.         איבוד הנפח ברקמה התת עורית – שומן ושרירים. מבחינת התהליך העור הופך דק, חסר חיוניות ומקומט, וכל מה שנמצא מתחת לעור הופך להיות גלוי ובולט: גידים, ורידים וכד'. על כף יד צעירה, כל אלה אינם נראים.
2.         הידקקות של העור – תהליך שקורה במהלך השנים שבו העור הופך להיות דק מאוד.
3.         יובש – תהליך של התייבשות העור והריריות – כחלק מתסמיני גיל המעבר בשל העובדה שהגוף האשה מייצר פחות אסטרוגן ועל כן נגרם היובש.
4.         תהליך פוטואייג'ינג – הנגרם מהשמש ובעצם מהווה את תהליך ההזדקנות מבחוץ – נזקי השמש – כתמים, חריצים וסדקים.



מהם הטיפולים המתקדמים המאפשרים טיפול בגב כף היד?
"אלפאמדיקס" המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, מציגה  לפניכן את הפתרונות המתקדמים לטיפול בכפות הידיים על מנת שתוכלו להעניק להן את המראה הצעיר והבריא ביותר.  כי הטרנד קבע: הידיים הם הפנים החדשות שלכן.

טיפול פילינג קל חדש  - לא רק מכשירים יתרמו לעור כפות הידיים שלכם אלא גם טיפול פילינג קל הנקרא "milk peel", המשלב 3 סוגי חומצות במינון קל במיוחד.  הוא מתאים לכל מיני מצבים: טיפול להצערת העור, עור שהגוון שלו אינו אחיד ולקמטים עדינים. שימוש חד פעמי יעניק לעור זוהר מידי. מדובר בפילינג שטחי המכיל שלוש סוגי חומצות המשפרות את חידוש האפידרמיס ואת הלחות בעור תוך שהן מעודדות ייצור של קולגן. התכשיר מותאם מאוד לכל סוגי העור וניתן לשילוב עם חומרי מילוי ומזותרפיה.
סטילאג' הידרומקס: החדרת חומצה היאלורונית ואנטי –אוקסידנט בטכניקת מזותרפיה-
לרעננות אופטימאלית של העור ולשיפור האלסטיות והמוצקות שלו,  פותח טיפול "סטילאג' הידרומקס" – זהו  שילוב בין שיטת המזותרפיה ושיטת מילוי קמטים. בבסיס הטיפול, נמצאת חומצה היאלורונית ואנטי אוקסידנט סורביטול.  טיפול זה בכף היד משפר פלאים את מרקם העור על ידי הענקת לחות וחיוניות, טיפול בקמטוטים, בעור יבש וחסר חיות. הוא מורכב ממיקרו זריקות מרובות עמוקות יותר, או עמוקות פחות, בהתאם למצב התייבשות העור על גב כף היד.
מילוי נפח בגב כף היד -   מילוי גב כף היד בעזרת סטילאג' M - מאחר ואנו מאבדים נפח עם השנים, גם הידיים מאבדות נפח והופכות לגרומות וורידיות. מילוי באמצעות חומצה היאלורונית מסוג סטילאג' M , ישיב את הנפח שאבד ויעניק מראה טבעי לתקופה של שנה לפחות. הפרוצדורה הינה מהירה וללא כאב מאחר ומבוצעת בטכניקה של הקנולה, ולאחריה חוזרים מיד לפעילות מלאה. מתאים גם לנשים צעירות הסובלות מתופעת וורידים בולטים.
טיפול בגלי רדיו בשילוב וואקום - טיפול במכשיר החדש - v-touch הפועל על גלי רדיו  בשילוב וואקום ומבצע חידוש העור ופילינג . הטיפול באמצעותו נח ואינו כואב.  תפקידו הוא לבצע מיצוק וטיפול במרקם העור, בשיטה דו-קוטבית  ובאמצעות גלי רדיו הוא פועל היטב להידוק העור ע"י חיזוק סיבי הקולגן הקיימים בעורנו ואשר נחלשו עם הזמן. בנוסף לכך, בשל אפקט הפילינג שהוא מעניק, הוא מטפל היטב בכתמים שעל גב כף היד, את האפקט ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון. ההמלצה היא שלרוב כדאי  לעבור בין 3-6 טיפולים במרווח של כשבועיים בניהם. כבר הטיפול הראשון, מעיד על מרקם  משופר עד מאוד. הקמטים מטושטשים וגם הכתמים שהיו יופחתו משמעותית.  
התכשירים והמכשירים משווקים בישראל על ידי חברת "
אלפאמדיקס" המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצורכי הרופאים


והמטופלים בתחום. הטיפולים והמוצרים מוצעים במרפאות רופאים העוסקים בתחום הרפואה האסתטית, כירורגים פלסטיים ודרמטולוגים ברחבי הארץ. לבירור  אודות קליניקה הקרובה למקום מגוריך : חברת אלפאמדיקס - 03-7589090.    www.alphamedix.co.il.    תתחדשי !!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה