כדורי קורנפלקס ושוקולד!


לחזור לשגרה, אבל כשקבלתי את האריזות החדשות של שופרסל .אז שמחתי .כי אפשר לשמור גם על הגיזרה וגם לאכול מתוק .אני כל היום אוהבת לנשנש לא אוכלת מאוזן ולא אוכלת בריא כי אין זמן להכין .העבודה מרובה ולכן הנישנושים האלה גם בריאים וגם מזינים לא לוקחים מקום בתיק ומהיום כל יום מבטיחה לעצמי לא לשכוח לשים חטיף כזה שישמור על דעתי לא לטרוף אוכל ולאכול מבלי דעת חייבים לשמור על תזונה בריאה שתשמור על גופינו לאורך שנים טובות לחיים בריאים ואוהבת מתוק ולא רוצה לחזור לשגרה, אבל כשקבלתי את האריזות החדשות של שופרסל .אז שמחתי .כי אפשר לשמור גם על הגיזרה וגם לאכול מתוק .אני כל היום אוהבת לנשנש לא אוכלת מאוזן ולא אוכלת בריא כי אין זמן להכין .העבודה מרובה ולכן הנישנושים האלה גם בריאים וגם מזינים לא לוקחים מקום בתיק ומהיום כל יום מבטיחה לעצמי לא לשכוח לשים חטיף כזה שישמור על דעתי לא לטרוף אוכל ולאכול מבלי דעת חייבים לשמור על תזונה בריאה שתשמור על גופינו לאורך שנים טובות לחיים בריאים ומהנים לבריאותhttp://pninaweb.blogspot.co.il/2014/06/blog-post_12.html
הפינה של פנינה: כדורי קורנפל
כדורי קורנפלקס ושוקולד



די נמאס מכל המתוק והמתיקות והנחמדות של כל עוגות החג. צריך לחזור לשגרה .רע לי אני אוהבת מתוק ולא רוצה לחזור לשגרה, אבל כשקבלתי את האריזות החדשות של שופרסל .אז שמחתי .כי אפשר לשמור גם על הגיזרה וגם לאכול מתוק .אני כל היום אוהבת לנשנש לא אוכלת מאוזן ולא אוכלת בריא כי אין זמן להכין .העבודה מרובה ולכן הנישנושים האלה גם בריאים וגם מזינים לא לוקחים מקום בתיק ומהיום כל יום מבטיחה לעצמי לא לשכוח לשים חטיף כזה שישמור על דעתי לא לטרוף אוכל ולאכול מבלי דעת חייבים לשמור על תזונה בריאה שתשמור על גופינו לאורך שנים טובות לחיים בריאים ומהנים לבריאות

כדורי קורנפלקס ושוקול

די נמאס לשמוע שצריך להפסיק לאכול מכל המתוק והמתיקות והנחמדות של כל עוגות החג. אבל צריך לחזור לשגרה .רע לי אני אוהבת מתוק ולא רוצה לחזור לשגרה, אבל כשקבלתי את האריזות החדשות של שופרסל .אז שמחתי .כי אפשר לשמור גם על הגיזרה וגם לאכול מתוק .אני כל היום אוהבת לנשנש לא אוכלת מאוזן ולא אוכלת בריא כי אין זמן להכין .העבודה מרובה ולכן הנישנושים האלה גם בריאים וגם מזינים לא לוקחים מקום בתיק ומהיום כל יום מבטיחה לעצמי לא לשכוח לשים חטיף כזה שישמור על דעתי לא לטרוף אוכל ולאכול מבלי דעת חייבים לשמור על תזונה בריאה שתשמור על גופינו לאורך שנים טובות לחיים בריאים ומהנים 





כדורי שוקולד קורנפלקס

חומרים


  • 200 גרם שוקולד מריר שופרסל
  • 4 כפות חלב 
  • 2 כפות דבש
  • 20 גרם חמאה
  • 2 כוסות קורנפלקס שופרסל

א
1. ממיסים על גבי אדים או במיקרו בדרגת חום נמוכה את השוקולד, החלב, הדבש והחמאה. 

2. מוסיפים את הקורנפלקס ומערבבים היטב בכף עץ עד שכל פתיתי הקורנפלקס מצופים. 

3. מניחים נייר אפייה על גבי תבנית או מגש גדול ויוצקים בעזרת כף תלוליות (רצוי להניח במנג'טים כי השוקולד מלכלך את האצבעות כשאוכלים). 

4. מצננים בטמפרטורת החדר ומכניסים לעוד שעה במקרר. 

5. זהו, מוכן – להפריד מהנייר ולזלול ! 

 טיפ קורנפלקס טחון במיקסר טעים לתיבול שניצלים או לטיגון עוף שבשלו אותו במיים ואחר כך לטגן אותו כמו שניצל טעים ופריך
נסו ותאמינו לי שתאהבו ותרשמו לי איך יצא מחכה לתגובות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה