גם אתם עברתם צד?

כשהייתי קטנה הורי לקחו אותי איתם לארועים משפחתיים. ואז כשהגענו לארוע הינו עוברים אומרים שלום לכל הדודים והדודות המבוגרות והמבוגרים שכך היו נראים בעניי כי זה מה שראיתי  בעניי  ילדה ואבא היה אומר לי תכירי זה דוד משה וזו דודה חנה וכו....

 אתמול  הינו אני ו בעלי בארוע  משפחתי. ופתאום ניגשת אלי גיסתי עם נכדותיה. והיא אומרת להם תכירו זו דודה פנינה וזה דוד משה . רגע חכו רק רגע  אל תמהרו להעביר אותי לצד המבוגרים .  יש לי אחיינים קטנים שקוראים לי דודה אבל זה בסדר כי הם קטנטנים. אבל עכשיו רשמית אני דודה גם של נערים ונערות במשפחה  שבעיניהם אני ממש מבוגרת  אבל מבוגרת גזעית שיודעת הכל מהכל הם קוראים לי דודה קולית כי אני בלוגרית ויודעת המון מה קורה ולא הולד פאשיין שלא מבינה כלום ושייכת לדור הקודם  אז תגידו גם אתם עברתם צד??

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה