opi ענקית הלקים בשיתוף פעולה עם מעצבי האופנה



 OPI  נקי כמו האביב 2014

ענקית הלקים צועדת יד ביד   עם מעצבי האופנה
שבוע האופנה  בניו יורק

שבוע האופנה שהתקיים השבוע בניו יורק והציג את קולקציות  אביב 2014,  העלה והצעיד דוגמניות רבות על המסלולים להשקת  מיטב  הקולקציות של מעצבי האופנה מהמובילים ביותר.
ענקית הלקים OPI  וע"פ הרגלה בשנים האחרונות, הצטרפה  וליוותה יד ביד  מעצבים רבים אשר ראו גם השנה ב- OPI  את הפרטנרית הראויה ביותר  להמחשת  הטרנדים החמים לאביב זה.

אחד הטרנדים היותר בולטים בין התצוגות,  היה המראה הנקי והאוורירי, את ציפורני הדוגמניות בחרו המעצבים להדגיש בגוונים בעיקר בהירים עד שקופים למחצה, מאווררים אבל מתוחכמים.   
בין המעצבים הרבים אשר שיתפו פעולה עם OPI , היו ג'רמי ליינג, מבית האופנה "Pier 59 Studios אשר השיק  קולקציה מדהימה וקלילה  מבדים קיציים ודקים, את הקולקציה השלים עם  הלק  של  OPI בגוון שקוף אפור "My Pointe Exactly " מקולקציית ניו יורק  בלט.

כמו שיתוף נוסף נעשה עם המעצבת העולה לבית האופנה קנדלה  "גבי  פרצוטי " ,    אשר הציגה את הקולקציה בניצוחה ושילבה את  הלקים של  OPI  אשר יצרו  מראה  אולטימטיבי  לדגמים שהשיקה   קנדלה  לסתיו 2014,  דגמים חצי שקופים מתחרה.
 פרצוטי  בחרה למרוח את ציפורני הדוגמניות  בלק  " Barre My Soul"  של  OPI  במראה  ערום נטרלי ובהיר, יחד עם נימה של ורוד חמים שהשלים את הלוק  החצי שקוף, ממש כמו העצים הערומים בימי השלכת בסתיו.

OPI   ידועה בשיתופי הפעולה הרבים שהיו לה עם מעצבי אופנה גדולים ומוכרים, כמו כן היצירתיות שמפגינה ענקית הלקים, משלבת קולקציות שלמות עם דיסני ודמויות מעולם המוסיקה ועוד.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה