בחג הזה תלבשי לבן וגם צבעוני

הסוד הוא בקצות האצבעות: איך לשלב, לשבור ולשדרג את הלוק הלבן של ערב החג באמצעות לקים?
כל חג הוא חגיגה אופנתית והלבן כהרגלו מככב! המראה העדין, הנקי והרך בכיכובו של הלבן בולט בכל חג מחדש. חולצות שיפון ומשי, מכנסיים וחצאיות בקווים ישרים, אלגנטיות נינוחה. הצבע הלבן, הזך והחגיגי, מוביל את צבעי הקשת וגדולתו של הגוון האצילי טמונה ביכולתו להשתלב בקלות עם יתר הצבעים.
אנחנו כאן כדי להוכיח את גדולתו של הצבע הלבן ולהסביר כיצד לשדרג אותו, או לשבור אותו בעזרת לקים.
הלק משמש כאביזר אופנה לכל דבר ומוסיף בקלות טאץ' מעודן ומלא חן אישי. שם המשחק הוא מינון נכון, תוך שמירה על שפה אחידה.
אז איך עושים את זה?
·         לוק  מלא בלבן: לנועזות שבניכן, שבוחרות ללכת עם לבן עד הסוף ובמראה מלא שלו,  מומלץ להוסיף לק בצבעים מאזנים, ע"פ פלטת הצבעים הרכים  מלבן ועד ניוד (צבעים השייכים לעולם הקש והחבלים). הלק Simple Yet Significant של מותג הלקים SECHE הוא דוגמא מצוינת לכך. 
·         לוק אפור-שחור-לבן: במקרה זה נוסיף כתמי צבע עדכניים כמו גווני הכחול למיניהם. הכחולים המגוונים של ענקית הלקים OPI, הם אפשרות נהדרת לשדרוג במקרה זה, כמו למשל כחולים בטונים שונים, נועזים או פחות, כבר יכניסו את האמירה והכוונה.
·         לוק עדכני של ג'ינס כחול ולבן/בז': על מנת להפוך את ההופעה ליותר צעירה ופחות מחייבת,  ניתן לשלב לק בגווני אדמה. מותג הלקים SECHE מציע מגוון נרחב של לקים בגוון זה, החל  מ-Portobello Brown Taupe  ועד Rouge Deep Red .
·         לוק לבן בשילוב משפחת הוורדרדים: ללוק מסוג זה, מומלץ להוסיף נגיעות של זהב וכך להפוך אותו לזוהר ומיוחד. בדיוק לשם כך, OPI מציעה שני לקים מיוחדים:                OPI I-Get-A-Kick-Out-Of-Gold  ו  OPI The-Man-With-the-Golden-Sun.

תוספת מנצחת נוספת לשדרוג הלוק בחג הינה, הריסים המלאכותיים של "ארדל", אשר עשויים משיער טבעי בעבודת יד. סדרת הריסים החדשה, הכוללת ארבעה צבעים, תופסת תאוצה בימים אלה ומוסיפה צבע וחיים לכל הופעה. את צבע הריסים ניתן להתאים לצבע העניים ובכך להבליט ולתחם את יופיין הטבעי ומנגד, ניתן גם להתאים אותם לצבע הבגדים ובכך ליצור שפה אחידה ומעודנת. 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה