כל אחת יכולה


8:30  התכנסות וקבלת מתנה לכל משתתפת
9:15-10:45 מיכל צפיר I "אם אני עשיתי זאת- כל אחד יכול!"
מפגש חווייתי מיוחד, בו משתפת מיכל באופן גלוי בדרך שעברה עד לשינוי המשמעותי בחייה- המעבר לאורח חיים בריא. במסגרת השינוי השילה מיכל ממשקלה עשרות קילוגרמים, הפחיתה את רמות הלחץ ולמדה להתאהב ולהתמיד בכושר גופני. מיכל מספרת איך הגיעה להחלטה, על הקשיים שהיו בדרך, הטיפים הקטנים שעזרו ועל השינוי שהשפיע לטובה על כל תחומי החיים ואף על בני המשפחה. בואו לקבל כלים יישומיים כדי להצליח!

11:30-12:00 חווה זינגבויים
מי שבעשר אצבעות בנתה אימפריית קוסמטיקה רפואית בינלאומית תוך שהיא לא מוותרת על אמהות ל 6, זוגיות, סבתאות ובריאות..תספר לנו איך לשמור על מראה מטופח וזוהר ואיך להיראות ייצוגית בכל שעה ביום. מעורר השראה.

12:30-13:00  פאולה רוזנברג I עשי ואל תעשי במטבח הבריא
חשוב לך לבשל בריא וטעים מבלי לבלות שעות ארוכות במטבח? מה חשוב שיהיה לך תמיד במזווה? במה אסור להשתמש? איך לקרוא את תוויות המזון בסופרמרקט? פאולה משתפת בטיפים החשובים והפרקטים, כולל מתכונים קלים וטעימים.

13:00-13:30  MOMDAY I אמא.סדר.כוח
אמא, אם רק היה אפשר להאריך את היממה כדי להספיק את כל מה שאת צריכה...נכון?
אנחנו יודעות שכרגע את חושבת שזה בלתי אפשרי אבל, בהרצאה סוחפת ואפקטיבית אפרת לקט ועדי הרפז יכירו לך 3 החלטת קטנות שבאמצעותן תוכלי לנהל את הזמן שלך וליצור את אורח החיים שאת מבקשת. כי אמא טובה היא אמא שטוב לה.

לא רק דיבורים...
מה עוד יהיה לנו: דוכני מכירה מגוונים, דוכני בריאות טעימים, ייעוץ אישי מקצועי בתחומים מעניינים: תזונה, רפלקסולוגיה, כושר, נטורופתיה ועוד... (בהרשמה מראש)

* מתנה לכל משתתפת

* הספר "כל אחד יכול"  טיפים, מתכונים ועצות לחיים טובים שיבטיחו שנה טובה ומוצלחת ימכר באירוע במחיר מיוחד של 70 שח (במקום 99 שח).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה