מריה קונג הופעה מדהימה ממולץ ביותר עכשיו במרכז סוזאן דלל



מופע Open Source (קוד פתוח) של להקת המחול מריה קונג שלום קוראים יקרים שלי היום אני רוצה לספר לכן על חוויותי מארוע שהייתי בו אתמול בערב הלכתי עם חברתי  לראות הופעה מהממתשל להקת מחול   להקת מריה קונג  אני רוצה לספר לכן שאף פעם לא הייתי מגיעה להופעה כזו כי לא חשבתי שאני יאהב במסגרת מובלי דעה הגעתי לראות רקדנים ברמה גבוהה מחול בשילוב מוזיקה אלקטורונית הבחור חבש כפפות ודרכם היגיע המוסיקה המחול היה מטורף סוחף והלבוש היה מעט ארוטי זו היתה הופעה מרגשת ומחממת למי שמבין רציתי להודות לזה שהגעתי ונחשפתי למשהוא חדש ממליצה בחום להגיע ולראות ולא לחסום דברים חדשים גם שאפילו חשבת שאת לא אוהבת עובדה היגעתי ונהנתי


תיאטרון  סוזאן דלאל  יארח את המופע החדש של להקת המחול מריה קונג - Open Source (קוד פתוח).

המופע, מאת הרקדנית והכוריאוגרפית טליה לנדא, הוא השתקפות ישירה של השילוב המתרחש בלהקה, המאפשרת לכל אמן לקחת ולקבל מהיצירה - אך גם לתת ולעצב אותה.
Open Source הוא סיפור ליל כלולותיה של אישה. רגע לפני ההתמסרות, היא מתבוננת לתוך מראה ומולה צפים הפחדים העמוקים, עולות הפנטזיות, ומתגלות הכמיהות החבויות. בהתרחשות העלילה שולט "הקוסם - מגשים המשאלות", השואף להבנה טובה יותר של התכונות המרכיבות אותנו, מבקשי המשאלות.
"הקוסם – מגשים המשאלות"  גם מציג  את הפן הטכנולוגי של המופע ואותו יגלם על הבמה ה"טכנולוג" של הלקה – אורי בן-שבת. אורי הצטרף למריה קונג עם הקמתה, לאחר שהייה ממושכת בקנדה, שם בנה קריירה מוצלחת בעולם הפוסט פרודקשן, הוא מביא עימו אל היצירה את חווית התלת מימד.
זהו דיאלוג פתוח בין מוזיקה, סאונד, תאורה, תלבושות, וידאו וטכנולוגיה, מאפשר חקר חופשי במקומות נוגעים ומקוריים בתהליך בניית עולם חדש, עולם הקוד הפתוח. שילוב כוחות ופתיחות אישית, מכוונן את הגשמת החזון האנושי והאומנותי של היצירה והלהקה.

משתתפים: אנדרסון בראזארתור אסטמןקרולין בוסארדלוסיאני קסטרו פונטנלהואורי בן-שבת.

מריה-קונג-מריין-אלדרס.jpg
מריה קונג 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה