"בייבי דנט" – חדש בסדרת "מולטי מאם"




"בייבי דנט" – חדש בסדרת "מולטי מאם"
להרגעה והקלה בכאבי בקיעת שיניים בקרב תינוקות
טבעי ומבוסס על פטנט עולמי - QR2  

אין הורה שלא התרגש למראה השן הראשונה של תינוקו, מראה אשר מעניק לו הסבר ללילות של חוסר השקט שעבר עם התינוק לאחרונה. סוף סוף זה קרה!
בקיעת שיניים היא תהליך שכל הילדים חווים. אומנם אין גיל מדויק בו אמורה לבקוע השן הראשונה, אך ברוב המקרים היא בוקעת סביב גיל חצי שנה ועד גיל שנתיים. זהו תהליך שבו שיניי התינוק בוקעות או פורצות החוצה דרך החניכיים. תהליך זה מלווה בתסמינים כגון: ריור ונפיחות בחניכיים במקום שבו השיניים בוקעות, לפעמים לחי התינוק אדומה בצד אחד וברוב המקרים, בתקופה זו התינוק מרבה לדוחף לפיו את ידיו או חפצים שונים. רוב הסימנים מופיעים במהלך בקיעת השיניים החותכות הראשיות, ארבע ימים לפני בקיעת השן ועד שלושה ימים לאחר מכן.
נוסף על התסמינים הנ"ל, במהלך בקיעת השיניים התינוק סובל ממגוון בעיות: בעיות מקומיות פשוטות עשויות להיות אי-נוחות בחניכיים ובלסת, נפיחות בחניכיים וריור. לעומת זאת, בעיות מערכתיות יותר עשויות להיות חום, שלשולים ועמידות נמוכה למחלות. בנוסף לאלה, ישנן גם בעיות התנהגותיות כמו עצבנות, הפרעות בשינה או בעיות באכילה.
 – BABY DENT
ה- Baby Dent הוא ג'ל ביו-אקטיבי שפותח במיוחד עבור בקיעת שיניים בקרב תינוקות. "בייבי-דנט" שחקן החיזוק החדש, שהצטרף לסדרת "מולטי מאם" המצליחה, הוא ג'ל ביו-אקטיבי טבעי ובטוח, ללא חומרי הרדמה, המיועד להקל על הכאב והתהליך הדלקתי. הג'ל מסייע בהקלה והרגעת תחושת אי הנוחות המקומית כמו נפיחות, אשר בדרך כלל מלווה את תקופת בקיעת השיניים. נוסף על כך, הג'ל רך ונעים כך שניתן להשתמש בו גם לטיפול בגירויים בעור הנגרמים עקב ריור.
כמו יתר מוצרי סדרת "מולטי מאם", גם המוצר החדש לתינוקות, "בייבי דנט" הוא  פטנט עולמי המבוסס על תרכובת ה- 2QR. תרכובת זו הינה טבעית, מופקת מצמחים ומורכבת ממולקולות ביו-אקטיביות בשם פוליסכריד.  הפטנט מאפשר לראשונה לחסל חיידקים מזיקים, מבלי להשפיע על החיידקים הידידותיים וכך, מנטרל בקטריות מזיקות באופן בטוח וטבעי. שהרי, המצב שנוצר בחניכיים בעקבות בקיעת השיניים, הוא בעצם תהליך שיוצר זיהום מקומי.
"בייבי-דנט" אינו מכיל חומרים משמרים, אלכוהול, תרופות הרדמה, חומרים כימיים או חומרים מן החי. כמו כן,  לא מכיל סוכר על מנת לא לפגוע בשיניי התינוק אך, טעמו אכן משובח, והוא לא מזיק במקרה של בליעה.

הוראות שימוש:
יש למרוח את הג'ל בנדיבות על החניכיים הרגישות בתדירות הרצויה להקלה. יש לעסות את הג'ל לתוך החניכיים באצבע נקייה או באמצעות מברשת שיניים רכה קטנה. על מנת לאפשר זמן פעולה מרבי, יש לנסות להימנע משתייה לאחר המריחה ובמידת האפשר, למנוע מהילד ללקק את הג'ל מהחניכיים.  דרך נוספת לשימוש בג'ל היא מריחת הג'ל ישירות על המוצץ, במקומות שבהם המוצץ בא במגע עם החניכיים. להגברת השפעת ההרגעה, ניתן לאחסן את הג'ל במקרר (2-80C) וכך, הג'ל הצונן יסייע להרגעה מיידית של הכאב.
כמו כן, לשימוש בג'ל במקרה של ריור, יש למרוח מעט ג'ל על העור המגורה שמסביב לפה.

"בייבי-דנט" מסדרת "מולטי מאם" מיובא ומשווק על ידי חברת התרופות והציוד הרפואי "דרורת". להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.
לבירור נקודת מכירה : 03-682225, בפייסבוק: מולטי מאם  https://www.facebook.com/MultimamMwltyMm

עוד קצת טיפים להקל על התינוק במהלך בקיעת השיניים – מאת: יוסי מצקל, רוקח, ובעלים של חברת "דרורת" יבואנית "בייבי-דנט":
·         עיסוי: יש לעסות / לשפשף את החניכיים של התינוק באצבע נקייה, מטלית טבולה במים קרים או גזה לחה.
·         צינון: ניתן לתת לתינוק לנשוך דברים קרירים (לא קפואים) כגון מלפפון, ולהישאר בקרבתו להשגחה במקרה שחתיכות קטנות נשברות בפיו.
·         מים: אפשר לתת לתינוק לשתות מים קרים.
·         חפצים קשים: ניתן לתת לתינוק משהו קשה ללעוס, כגון גזר או נשכן.
·         יובש: הריור נלווה לבקיעת שיניים, לכן יש לייבש את העור במטלית רכה כדי למנוע גירויים בעור. 






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה