קריולה סודות מהקלמר

רה יצירתית ומלהיבה לבית הספר
לחזור לבית הספר...
מאוד תלוי  את מי תשאלו, אבל ידוע שלא לכל התלמידים כיף לחזור, רבים יעקמו את האף, חלק יגידו אוף באסה, ותמיד גם נמצא את מי שהתגעגע ומחכה לשנה החדשה.  דבר אחד בטוח, כולם אוהבים מחברות וכלי כתיבה חדשים, במיוחד כאשר מדובר במוצרים מעוררי השראה אפשר להיות בטוחים, כי ההתחלה תהיה יותר נעימה, וכיפית ומעוררת חשק.
על מנת להתחיל את שנת הלימודים ברגל ימין כדאי להצטייד במוצרי קריולה שהם בגדר חוסודות מהקלמר...
"קריולה" מציגה את פריטי החובה לכל קלמר, לחזבה בתוך הקלמר -  חברת "קריולה" האמריקאית  דואגת בכל שנה  להתעדכן ולחדש, שכן, קלמר מלא בכל טוב יעודד את ילדכם ללמוד וגם להיות יצירתיים .


חידוש מטאלי:
סט טושים מטאלים של למראה מרהיב  ומתכתי
מארז של חמישה טושים בצבעי  כסף, זהב, סגול, ירוק ותכלת. כמו כל המוצרים של 'קריולה', הטושים המטאליים אינם רעילים, עמידים לאורך זמן, ובעלי פקק מאורר למניעת חנק במקרה של בליעה. מתאים מגיל 3+.
טושים מטאלים מרהיבים,  אשר נראים יפה על משטח לבן,  ובעיקר על משטחים כהים. בעזרת הטושים המטאליים של קריולה ניתן ליצור ולקשט את המחברות ובכלל ליצור יצירות קסומות עם אפקטים מתכתיים או מנצנצים. מחיר מומלץ לצרכן: 44.99 ₪ .


עפרונות כתיבה מסתובבים ללא חידוד – הפטנט המושלם לילדי כיתות א +ב ולאוהבים לצייר!
מארז 3 עפרונות לכתיבה- הפתרון המושלם לקלמר: עפרון בעל גוף פלסטיק ועופרת HB2 איכותית וחזקה. מסובבים את הקצה העליון של העיפרון והחוד נשלף.... אין יותר צורך במחדד!  עופרת עמידה ואינה נשברת בקלות, כולל מחק בקצה העליון של העיפרון. הפתרון המושלם לכיתות הראשונות בהן אסור להשתמש בעיפרון חודים! כמו כן לילדים וגם למבוגרים שאוהבים לעשות רישומים בעיפרון, המוצר הוא פתרון איכותי ונוח במיוחד. מחיר מומלץ לצרכן 10.99 ₪.


מיני סופר טושים
מארז 16 מיני טושים רחיצים.16 טושים דקים וקצרים בשלל צבעים. מתאימים במיוחד לקלמר בשל אורכם. ניתן לצייר איתם בכל זווית  אפשרית, הם סופר רחיצים ונשטפים בקלות מהעור והבגדים. לטושים אלו זמן חיים ארוך מאחר והם אינם מתייבשים בקלות ומציירים בצבעים עמוקים ומרהיבים. הטוש מעוצב ככה שגם בלחצה חזקה על הטוש, החוד לא ייכנס פנימה. הטושים מניבים  קווים בעובי שונה באמצעות שינוי זווית הכתיבה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה