השיטות לגוף מעוצב ללא ניתוח

"סינרון מדיקל", החברה הישראלית הגדולה בעולם
למכשור רפואי אסתטי – מציגה:
רק 1 מתוך 10 נשים – מרוצה ממראה גופה!
תוצאות סקר נשים חדש  והשיטות לגוף מעוצב ללא ניתוח


"סינרון מדיקל", חברה ישראלית הנסחרת בנאסד"ק אשר הפכה למובילת השוק ולחברה הגדולה בעולם בתחום המכשור הרפואי-אסתטי, פותחת את הקיץ בסקר חדש בישראל בתחום עיצוב הגוף ועודף משקל, ובשיטות בלתי פולשניות לעיצוב הגוף וחזרה לגזרה.


הסקר בוצע בקרב מדגם ארצי ומייצג של נשים בגילאי 25-60 (באמצעות חברת הסקרים "מדגם"). את הסקר ביצעה סינרון מדיקל במטרה לבדוק את מודעות הנשים למראה גופן, תחושתן, השפעת מראה גופן על חיי היום יום שלהן, וההעדפות שלהן לטיפול ביחס לאפשרויות הקיימות. מהסקר עולים נתונים כלליים ונקודתיים של חוסר שביעות רצון של הישראלית ממראה גופה.  
מתוך הסקר עולה כי רק אישה אחת מכל  10 נשים מאוד מרוצה ממבנה הגוף שלה, מה שמעיד על תופעה חברתית לא מבוטלת של חוסר שביעות רצון של הנשים בישראל מגופן.
כשני שליש מהנשים שנשאלו, ציינו כי מבנה גופן משפיע עליהן ברמה היומיומית. השפעה זו אף גדלה בשיעור של 82% בקרב אותן נשים הסובלות ממשקל עודף של 10 ק"ג ויותר.


מכה בבטן הרכה -
70% מהנשים  דיווחו כי הבטן הוא האזור הראשון אשר צובר שומן בגופן, כ-50% מהנשים היו רוצות לשנות דווקא את אזור הבטן.   
44% סובלות מעודף משקל באזור הירכיים. ל- 15% מהן אזור מאוד מפריע והיו רוצות לשנותו.


יו רוצות לשנות אזור זה.

ההשלכה של ההשכלה - הסקר חשף כי ככל שההשכלה נמוכה יותר, כך עודף המשקל גדול יותר: לכ-37% מבעלות השכלה תיכונית לכל היותר יש מעל ל-10 ק"ג משקל עודף. זאת בעוד שכ-22% מהאקדמאיות סובלות מעודף משק36% מהנשים סובלות מעודף משקל במותניים (ידיות אהבה) – 7% מהן הכי הל זה.
בנוסף, 56% מהאקדמאיות בעלות משקל עודף של 5 ק"ג לכל היותר, בעוד שכ-45% מאלו שאינן אקדמאיות בעלות עודף משקל זה.

טעון שיפור - כאשר נשאלו הנשים על הניסיון שלהן בשנה האחרונה לשפר את המשקל או מראה הגוף, עולה כי כ-70% מהנשים ניסו לשפר את מראה גופן במהלך השנה האחרונה - מתוכן 51% באמצעות דיאטה או התעמלות. בהתעמלות אינטנסיבית בחרו רק 16% מכלל הנשים שניסו לשפר את מבנה גופן, ורק 14% מקבוצה זו פנתה לייעוץ תזונתי.

להמיס דעות קדומות -  
כשני שליש מהנשים שהביעו נכונות  להיפטר מעודפי שומן בגופן, היו שוקלות לבצע הליך אסתטי שאינו פולשני.
כ-10% בלבד ציינו כי היו שוקלות לעבור הליך כירורגי לצורך הסרת עודפי המשקל (21% מהן בעלות עודף משקל העולה על 10 ק"ג). כ-5% מהנשים פנו בשנה האחרונה לביצוע הליך אסתטי לעיצוב הגוף,  הכולל הן את השיטות הפולשניות והן את הלא פולשניות.
פולשני - כן או לא?
55% מכלל הנשאלות, ציינו כי הן יעדיפו טיפול בהליכים אסתטיים לא פולשניים  לעיצוב הגוף – כדוגמת המכשור האסתטי של "סינרון מדיקל" (אולטרה-שייפ, וולה-שייפ). 29% מאוד התעניינו בטיפולים כאלה, וכ-26% התעניינו במידה
בינונית, התוצאות משתנות בשיעור ובהתאם למידת עודף המשקל, ככל שהנשאלת סבלה מעודף משקל גבוה יותר, כך עלתה
הפתרונות האסתטיים של סינרון מדיקל
חזרה לגזרה ללא ניתוח:

UltraShape - פירוק שומן באמצעות אולטרה-סאונד.
מכשיר לא פולשני לפירוק תאי שומן, חיטוב הגוף ומיצוק העור בטכנולוגיית אולטרה סאונד ממוקד.  הטיפול במכשיר,  מתאים לנשים והן לגברים,  בעלי מבנה גוף בינוני, אשר סובלים ממצבור שומן  נקודתי בגוף, כגון בטן, מותניים וירכיים וכו'. העור באזור המטופל ישאר  חלק ואחיד במראהו. מבוסס על טכנולוגיה מוגנת פטנט הנקראת Vertical Dynamic Focus) VDF). הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לכוון את אלומת האולטרה סאונד הממוקד לשלושה עומקים בו זמנית ולפרק כמות גדולה יותר של תאי שומן בכל טיפול שאורכו בין 60-90 דקות ומבוצע  על מיטת הטיפולים בקליניקה.
בזמן ביצוע הטיפול, יעביר המטפל מתמר אשר פולט גלי אולטרה סאונד ממוקד על האזור המבוקש. הטיפול אינו כואב ואינו מצריך אלחוש או הרדמה ובטח לא אשפוז וימי החלמה, סדרת הטיפולים תכלול ע"פ רוב 3 טיפולים בהפרש של שבועיים בין טיפול לטיפול. מאחר ולגוף נדרשים שבועיים על מנת לפנות את תוצרי פירוק השומן ולאחר כחודש וחצי, בסיום סדרת הטיפול, ע"פ רוב ייהנה  המטופל  מהצרה ממוצעת של 3.5-6.3 ס"מ בהיקף האזור המטופל, מקביל למידה אחת עד שתי מידות במכנסיים!
ע"פ רוב לא תהיינה תופעות לוואי. התזונה המומלצת לאחר הטיפול ובזמן הטיפולים היא דיאטה דלת שומן וסוכר וזאת על מנת לאפשר לגוף לצרוך את השומן שהתפרק בזמן הטיפול.
הטיפול אשר כבר הוכיח יעילותו, ביותר משבעה ניסויים קליניים מבוקרים וביותר מ-200,000 טיפולים שבוצעו ברחבי העולם, מתאים גם לכל גווני העור, ובכך הטכנולוגיה מיקמה את עצמה כטיפול אולטימטיבי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה