ערכת גירים לציור תלת מימדי – של "קריולה"


ערכת גירים לציור תלת מימדי – של "קריולה"
גם ציור בגיר כמו פעם – וגם חוויית תלת מימד עכשווית

הקיץ כבר כאן וזה הזמן לנתק את הילדים מהמחשב, מהטלוויזיה ומשאר מיני מסכים החוצה אל האוויר הפתוח.  כדי להקל עליכם במשימה חברת "קריולה" האמריקאית, המובילה העולמית בתחום מוצרי היצירה והצביעה האיכותיים והבטיחותיים ביותר, יצרה ערכת גירים מרהיבה לציור בתלת מימד. שיחקתם פעם קלאס בתלת מימד?  טיילתם פעם בגן חיות שאתם ציירתם?  יצאתם פעם למסע בחלל בין הכוכבים שאתם המצאתם?

ערכת הגירים בתלת מימד משלבת את חווית היצירה, עם חוויית התלת מימד הלקוחה מעולם ההיי טק המוכר כל כך לילדים של היום, ועוזרת להפוך את הדמיון למציאות.

הגירים בתלת מימד מיועדים לציור על מדרכות, אספלט או משטחי בטון, בסיום היצירה מרכיבים את המשקפיים המיוחדים ורואים איך הציור מקבל חיים, מתנתק מהמשטח עליו הוא צויר, והופך לתלת מימדי! בגמר הפעילות ניתן לשטוף את הציור במים, והגיר נעלם בקלות מהמשטח.

ערכת הגירים מכילה 5 גירים דו-צדדיים עבים ונוחים במיוחד לציור עם צבע שונה מכל כיוון, זוג משקפי תלת-מימד וחוברת הדרכה עם רעיונות לציורים.
מחיר לצרכן- 59.99 שקל.

להשיג בחנויות ורשתות למוצרי תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה ברחבי הארץ . לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן": 08-9426633, www.littleprince.co.il
היכנסו לדף הבית של קריולה: www.crayola.co.il  
חברת  Crayola   האמריקאית החלה את דרכה בשנת 1885  וכבר מהיום הראשון  Crayola מיתגה את עצמה כחברה לייצור צבעים. מעל  125 שנה של צבע, יצירתיות, למידה ומעל הכול הנאה, הם חותמת האיכות של החברה. המוצר הראשון שהחברה השיקה היה גירים צבעוניים ולאחר מכן החלה בייצור צבעים, עפרונות ציור, טושים , חמר ועוד מוצרי יצירה שונים. 
מוצרי חברת "קריולה" נמכרים בלמעלה מ – 80 מדינות ברחבי העולם, מטה החברה נמצא בפנסילבניה, ארה"ב, שם גם ממוקמים מפעלי החברה.

מוצרי החברה מיובאים לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", אשר מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, כלי כתיבה י: 
ערכת גירים תלת מימד, קריולה,  הנסיך הקטן מחיר 59.9 שח.jpg
5 גירים תלת מימד 59.9 שח.jpg

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

טבחה בחצילים טריפולטאי!