חולצת גבר שהופכת לשמלה כנסו ותראו


 שמלת הסטרפלס היא רק הפתיחה – בהמשך הסרטון, הצעירה מלהטטת בחולצה המחוייטת והופכת אותה גם לחצאית בשתי גזרות שונות ואף לחולצת קולר חיננית.

 
ההתחלה: לוקחים חולצת כפתורים רחבה וסטנדרטית

אז איך עושים את זה? הפטנט עובד בצורה כזו:


על ידי רכיסה שונה של כפתורי החולצה באזור החזה או המותן, היא מקבלת צורה חדשה. את שאר העבודה עושים השרוולים, שקשירות שונות ומקוריות שלהם הופכות את חולצת הכפתורים הגברית לשמלה עשויה למשעי.


שמלת סטרפלס


הסרטון מראה איך, על ידי שימוש מתוחכם בשרוולים ובקפלים, אפשר ליצור עיצובים מתוחכמים שנראים כאילו יצאו מסדנת העבודה של מעצב הוט קוטור. באמצעות שני השרוולים הארוכים אפשר ליצור חגורה, פפיונים, ואף חולצת הקולר.


חצאית מנופחת עם פפיון


דגש נוסף וחשוב נמצא בקפלי הבד. על ידי משחק של קיפול הבד ורכיסת כפתורים נוספים לאורך הבד ניתן למעשה לעצב את השמלה או החצאית. שימוש מתוחכם בקיפול ורכיסה יקבע אם השמלה תהייה צרה וצמודה או רחבה ומנופחת.


חולצת קולר עם פפיון וחגורה במותן

אבל - רגע לפני שממהרים לפשוט על ארונות גבריים, כדאי לשים לב לכמה פרטים:


הבחורה בסרטון היא דקיקה להפליא. במידה ואישה ממוצעת רוצה לאמץ את הטריק המגניב הזה, כדאי לבחור חולצה ארוכה באופן משמעותי . ככה, גם אם ניצור בה קפלים או שינויים, השמלה עדיין תהייה באורך ראוי .

כמו כן, כדאי לרכוש חולצת כפתורים הגדולה בכ -4 או 5 מידות מאיתנו, שתאפשר לנו ליצור שינויים בהיקף השמלה או החצאית, ולרכוס את כפתורים באיזור החזה או המותן .

 ועכשיו, לסרטון המלא:

תגובות

  1. אהבתי את הרעיון של שימוש בבגדי גברים לצרכים שלנו, גם חוסך בכיס וגם נראה שיק. תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה