חזון העצמות היבשות!



תגידו למי שיש רכב נכון שבכל שנה אתם לוקחים אותו לבדיקה שנתית . שיעבור את הטסט ויהיה לכם אישור שהוא תקין בכדי לנסוע עליו. חס וחלילה לא תנהגו ברכב לא תקין מחשש לתאונה .אז למה שמדובר בכם בגוף הפרטי שלכם למה אז אתם לא הולכים לבדוק ככה בדיקה שגרתית כן גם כשאתם בריאים. למה לא תתחזקו את הגוף עוד לפני שהמנורה מהבהבת כמו ברכב שמראה על תקלה . רק כשבגוף שלנו אין נורות אזהרה . אבל יש פתרון כאן במרכז רפאל. תגלו את הגוף שלכם מחדש.תתקנו לפני שמתקלקל. לפני נורות האזהרה.
אני מטבעי מאמינה בכוח המחשבה וחשיבה חיובית, אם כואב לי משהו. אני לא לוקחת תרופות ולא רצה לרופאים ולבדיקות, אני אומרת לגוף שלי שהכל יעבור לי שהגוף מאותת לי לנוח. כבר למעלה מחודש כואבת לי יד ימין כאבים איומים שבלילה לא יכולתי להרדם. כבר קבעתי תור לאורטופד רק שהתור הוא לעוד חודש. בנתיים. התחלתי לעשות תרגילים לכפות היידים משהוא שראיתי ביוטיוב. תרגיל הדרקון תחפשו ביוטויוב. משהוא שבאמת עזר לי וחלפו הכאבים וחזרתי לישון טוב בלילה.מה שברצוני להדגיש שבאמת הכל בא מהמוח מהראש. תרגישו טוב אם תאמרו בקול לכל הסובב אתכם שאתם מרגישים מצוין כך באמת תרגישו.


מרכז רפאל רמת אביב ליחצו על מצגת כדי לראות מה קורה בגוף שלנו
שיטת רפאל הינה שיטת אבחון וטיפול ייחודית רב-מערכתית, אשר פותחה על ידי ד"ר רפי פרטר, ומיושמת מעל 30 שנה בקשת רחבה של בעיות רפואיות, ביניהן: כאבי גב ובעיות מפרקים, כאבי ראש ומגרנות, בעיות עיכול ומעיים, הפרעות קשב וריכוז, דלקות אוזניים נשנות, טיפולי פוריות ותמיכה בהיריון, פציעות ספורט, קשיי גיל המעבר והגיל השלישי, קשיי שינה, חרדות, פחדים ועוד.

שיטת רפאל פותחה בהתבסס על ניסיון של אלפי מקרים, והצלחתה נובעת משילוב - אבחון מדויק של מקור הבעיה, לצד בניית תוכנית טיפולית אישית, מבוססת התמחות רב-תחומית, המקנה לא רק הקלה בכאבים ובסימפטומים בגינם המטופל הגיע, אלא גם פתרון לשורש הבעיה - ובמקרים רבים, הקטנת השימוש והצורך בתרופות או באמצעים כירוגיים.

סוד הצלחת מרכז רפאל טמון בשילוב שיטת אבחון מעמיקה ומדויקת, מבית היוצר של ד"ר פרטר, עם מומחיות רב-תחומית, בה מאחדים מספר מומחים מדיסציפלינות שונות, כוחות ומוחות, בהתאם לדיאגנוזה הרפואית. שילוב הכוחות של מספר מומחים, מאפשר גמישות והתאמה אישית למצב המטופל בזמן אמת, כולל טיפול על ידי מספר מומחים באותו המפגש ! על ידי כך מאפשרים לכל מטופל להיכנס למסלול ריפוי מהיר, טבעי ואפקטיבי. 

מרכז רפאל לרפואה משלימה הוקם בשנת 1993, על ידי ד"ר רפי פרטר, כירופרקטור, בעל מוניטין עולמי, מומחה לבריאות הגוף דרך עמוד השדרה, מטפל בילדים נוער ומבוגרים, בעל מעל 30 שנות ניסיון וטיפול באלפי אנשים. המרכז נותן מענה למגוון רחב של בעיות, עם סיפורי הצלחה רבים, בפתרון כאבים ומחלות כרוניות, ללא מעורבות כירורגית, תוך הקטנה ומניעת השימוש בתרופות וכימיקלים וביצוע ניתוחים מיותרים.



במוח קיים מנגנון טבעי מולד, "כוח התחדשות", שבבסיסו הגנטי, מסוגל ואמור לתקן ולחדש את הגוף. שיטת רפאל 'מעוררת' מנגנון זה להחזרת הגוף ליכולתו הטבעית – לזהות ולרפא מוקדים המפריעים לו להיות במיטבו.


שלבי הטיפול בשיטת רפאל לבי הטיפול :  

1.  אבחון רב מערכתי
2.  בניית תוכנית טיפולים מותאמת
3.  הערכת מצב לאחר מחזור טיפולים מוגדר


האבחון לפי שיטת רפאל, משלב ממצאים של 3 בדיקות :

1.  בדיקת חוליות ועמוד השדרה
2.  בדיקת דופק ולשון
3.  בדיקת מערכת השרירים


בתהליך אבחון מעמיק ומדויק, מאותרים מקורות ושורשי הבעיה ומותאמת תוכנית אישית ואופטימאלית הכוללת בניית מערכת טיפולים ייעודית המשלבת מספר כלים מתחום הרפואה המשלימה, כגון: כירופרקטיקה, שיאצו, רפלקסולוגיה, קרניו-סקראל, דיקור סיני, טווינה, נטורופתיה ויוגה.

הקליקו לקבלת מידע נוסף אודות שלבי הטיפול בשיטת רפאל


באמצעות שיטת רפאל מטפלים בהצלחה רבה ב: פעוטות וילדים,  בני נוער, נשים, אוכלוסיית גיל הזהב וספורטאים, בקשת רחבה של בעיות, בתחומי שונים: השלד והמפרקים, מערכות הגוף הפנימיות, בעיות נוירולוגיות, בריאות הנפש. 
בעיות נפוצות המטופלות במרכז: כאבי גב וצוואר, פריצת דיסק, עקמת, כאבי ראש ומגרנות, דלקות אוזניים, שליטה בסוגרים, הפרעות קשב וריכוז, בריחת סידן, דיכאון וחרדות, בעיות הורמונאליות, תופעות גיל המעבר, הפרעות שינה ועוד.

תראו ותקראו את השלטים שמפוזרים בחלל  חדרי הטיפול ותבינו  ותרגישו את המקום. כאן לא באים לטיפול ואתה מספר לו הנה כואב לי היד תטפלו בי. כאן בודקים מדוע ואיך מטפלים. פה יש אפשרות בטיפול אחד לקבל כל מיני סוגי טיפול. לדוגמא . גם דיקור. גם כירופרקט. וגם כוסות רוח. כל אחד עם הבעיה שהיגיע אליה ויחד כל הצוות מגבש דעה איך ממשיכים ואיך עוזרים. ממליצה בחום על מרכז רפאל. השם רפאל לא סתם נקרא רפאל פרוש השם אנה השם רפא נא . רפאל מרפא אנשים ועושה מין קסמים  לאנשים וגם לילדים וגם לחיות כמו שאשתו אומרת כל מי שיש לו עמוד שדרה מרכז רפאל מטפל בו .





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה