לא על הלחם לבדו הלחם הראשון הפרהביוטי


קצת הסטוריה על מאפיית ברמן

מאפיית ברמן, שנוסדה בשנת 1875 בירושלים, היא מהמאפיות הגדולות והמובילות בישראל, ומספקת לחם ודברי מאפה למאות אלפי בתי אב ברחבי הארץ. לחם ברמן זכה במוצר השנה 2014 .

ברמן משלבת מסורת אפייה ארוכת שנים יחד עם הקפדה על איכות, ומציעה מגוון עשיר של לחמים: לחמי בריאות ולח מים דלי קלוריות, חלות, פיתות, לחמניות ומגוון גדול של עוגות ועוגיות. 

מאפיית ברמן משתרעת על שטח של כ-10,000 מ"ר באזור התעשייה בגבעת שאול בירושלים, ומשתמשת בטכנולוגיות מתקדמות לייצור, אפייה, פריסה ואריזה. במאפייה קווי ייצור אוטומטיים וממוחשבים, שתפוקת כל אחד מהם עומדת על כ-3,000 כיכרות לחם בשעה, ללא מגע יד אדם לאורך כל שלבי העיבוד.


בעקבות  בעיית ההשמנה עולם האוכל פועל לטובתנו כולם מדברים והחלו בלקיחת צעדים .פחות סוכר פחות נתרן גם במוצרי חלב לסוגיו. ועכשיו הגיעה הבשורה ללחם מי לא אוכל לחם כולם אוהבים לחם אי אפשר בלעדיו ושמחתי לשמוע ולטעום את הלחם החדש  של מאפיית ברמן.
מה הייתם אומרים על זה שיצא לחם טעים בריא מתאים לחולי סכרת ,,והדבר החדשני שבלחם ברמן, הוא לחם פרהביוטי, מה זה פרה ביוטי אלו חיידקים טובים השומרים עלינו ועל מערכת העיכול  לחם ברמן אקטיב הלחם הראשון בישראל 100 אחוז קמח חיטה מלא בתוספת סיביים תזונתים פרה ביוטייים, אשר תורמים להתרבותם של חיידקים טובים תורם לתחושת שובע לתזונה מאוזנת לסיוע במניעת מחלות במעי הגס ולהרגשה כללית טובה יותר, טעמתי טעים מאוד ואני ממליצה להתחיל לשלוח את ילדכם שיתרגלו ללחם בריא מגיל קטן. ודרך אגב הוא מתוק יותר בגלל הסיבים התזונתיים הוא לא מכיל סוכר אבל הוא מתוק וילדים יאהבו אותו .תחפשו על הnדף בסופר את תו אייל האגודה הישראלית לסוכרת,  וגם תקן ״ אפשרי בריא״ ,זהו סימן שהלחם עשוי 80 אחוז קמח מלא פחות נתרן ועד 250 קלוריות , מחיר מומלץ 13 עד 16 שקל.
אכלו ברמן טוב לקטנים וגם לגדולים. מהבוקר תמצאו אותם על מדפי הסופר כשק בהשגרחת הבד"ץ.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה