פיות החורף מאת שרונה וינר

כמה שאני מאוהבת בסיפורי פיות וגם יש לי על מדף המון פסלי פיות, לא יודעת למה אבל המילה פיה עושה לי הרגשה טובה כאילו אני ממש מאמינה בפיות מין מלאכיות קטנות כאלה שיכולות להגשים חלומות, אפילו משהו קטן מין קסם כזה שמשרות עלינו, לא אכפת לי שאני כבר סבתא אני אוהבת לספר סיפורי פיות לנכדיי, להעביר את הקסם בסיפורים האלה הלאה,





 אני מזמינה אתכם להצטרף להרפתקה מפלאה ביער שנעטף על ידי החורף. זהו ספר ילדים קסום ומנצנץ של דמיון, פיות קסומות, שלג וזהב.

פיות החורף הופיעו ביער קסום ויפה. היו להן צבעים שמחים של חורף, כחול שמיים וירוק בקבוק.
הן שינו אט אט את צבעם הירוק של העלים לחום – כתום – אדמדם והביאו עמן שלכת מרהיבה ביופיה אל היער.
מזג האוויר התקרר והחלקים הגבוהים של היער כבר כסו בשלג.

אני שרונה בת 47 נשואה באושר לגבריאל ואמא ל 3 בנות מדהימות אוריאן, עדי ושני וסבתוש ל 2 נכדים כיפיים יהלי ולביא
אנחנו משפחה שאוהבת לטייל
ואת הספר כתבתי כהשראה לטיול באוסטריה בנופים המרהיבים של הרים ופסגות מושלגות, טבע ירוק ומלא אגמים ונהרות ועם מבחר של מגלשות הרים ומבצרים מימי הביניים וביופי עוצר נשימה וקסם חסר גבולות פשוט נוף מהאגדות

זהו סיפור קסום על שיתוף פעולה וחברות

איירה את הספר יפית ברזון באיורים מלאי הבעה ורגש ומקום קסום.

לרכישה ליחצו כאן


בעולם של עופרי הכל אפשרי מאת דור יוסף גואטה



הספר הזה הוא פרי עבודה רבה ואהבה עמוקה, שנכתבה מתוך חוויותיו האישיות של הסופר ואהבתו הגדולה לגולן.
“בעולם של עופרי הכל אפשרי” הוא סיפור מרגש ומיוחד על עופרי,
ילד שמגלה עולם מלא בהרפתקאות ופלאים שבהם כל דבר יכול לקרות.
הסיפור מעודד יצירתיות, סקרנות ונתינה, ומעביר מסר של אמונה ביכולת שלנו לשנות ולהגשים חלומות.

הכתיבה הייתה עבורי דרך להביע את האהבה וההתרגשות שלי כאבא,
והספר נכתב מתוך רצון לשתף את הקסם שבאבהות ובחיי המשפחה עם כל אחד ואחת מכם.

אני רוצה להזמין אתכם לקרוא את הספר ולשתף אותי בדעותיכם ובחוויותיכם.
הספר זמין לרכישה וחלק מהכנסותיו יושקעו בחינוך ילדי הגולן. 

כמובן, כל תמיכה ושיתוף שלכם חשובים לי מאוד ויעזרו להפיץ את הבשורה.

תודה על כל התמיכה, האהבה והתעניינות שלכם!
אני מקווה שהספר יביא הרבה שמחה לילדים ויעניק להם רגעים של קסם וייחוד.


לרכישה ליחצו כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

טבחה בחצילים טריפולטאי!