"אהבה מחרוז ראשון"

 קבלו את עו"ד בני דון-יחייא לראשונה בחרוזים

"אהבה מחרוז ראשון"

בספר החדש 40 מדורי תובנות שימושיות בחרוזים המקיפות את כל היבטי הזוגיות, הנישואין והמשפחה ומתובלות בהומור רב ושובב





בימים אלו משיק המומחה לדיני משפחה וירושה בני דון-יחייא את ספרו ה-15: "אהבה מחרוז ראשון". ייחודו של הספר: לראשונה ב ח ר ו ז י ם ריכוז מבחר אמירות ותובנות שרובן פרי עטו המקיפות את כל היבטי הזוגיות, הנישואין והמשפחה והמתובלות בהומור.

 

אסקפיזם נפלא ובעל ערך רב בייחוד בתקופה זו.

 

הספר מעניק לקוראיו נקודת הסתכלות אחרת, קלילה ובגובה העיניים על הייחודיות ביחסי המינים ומזרקר באופן הומוריסטי ומציאותי את הנושאים שמעסיקים את כולנו: אהבה, נישואין, משפחה, הומור, ילדים, טיפים לזוגיות, מריבות, שלום בית ועוד. מאוד התחברתי לספר יש בו המון תובנות לחיים, מתאים  לתת אותו כמתנה. כי הוא מסקר המון תחומים.

 

 40 המדורים השימושיים מלווים במבחר תמונות מרהיבות.

 

דון-יחייא סבור כי אחת הדרכים לזוגיות טובה יותר ולניהול מו"מ לגירושין ברוח טובה היא ההומור וכי עורכי דין למשפחה הם כמו "כבאים" שעליהם להנמיך את הלהבות.  תפקידם להביא זוגות מסוכסכים להסכמים בדרכי מו"מ ובשלום ככל שניתן - אם לשיקום הנישואין ואם לגירושין בהסכמה.

 

"זהו ספר שנוגע בכולם כי הנכס הכי יקר זו המשפחה. מוסד הנישואין נמצא במשבר מתמשך. שיעור הגירושין גדל ולמרבה הצער - יגדל. הסכסוכים המשפטיים במאבקי גירושין רק מחריפים והנפגעים העיקריים ממשיכים להיות הילדים. חרוזי הספר משקפים את עמדתי".

 

עו"ד בני דון-יחייא הוא מומחה לדיני דיני משפחה וירושה, מבכירי עורכי הדין  בארץ. הוא מרצה ומעביר סדנאות על דיני משפחה, מעלה מופע הומוריסטי על זוגיות "טובים השניים" ומופע על הומור יהודי "צחוק הגורל". אב ל-5 ילדים. בכובע הנוסף שלו הוא איש תרבות שכתב כאמור 15 ספרים.

חדש בהוצאת כנרת, זמורה. 74 ₪

בחנויות הספרים המובילות: צומת ספרים וסטימצקי ובאתר הוצאת כנרת, זמורה.



--

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

טבחה בחצילים טריפולטאי!