איך היה היום בגן?

 "איך היה לך בגן", היא אולי השאלה הכי נפוצה שהורים שואלים את ילדיהם כשהם אוספים אותם. התשובה לשאלה הזו אגב הרבה פעמים היא - "כיף". אבל האם זה באמת מספיק לכם?

ברוב המקרים, שש או שמונה שעות עוברות מהפרידה שלנו בבוקר מהילדים ועד שאנו נפגשים בשנית. במהלך השעות הללו, הילדים שלנו עוברים הרבה חוויות. החל מלמידת תכנים חדשים המועברים על ידי הצוות החינוכי, עבודות יצירה שונות ומגוונות (חלקן מתועדות בתוצר הנשמר במגירת הגן, חלקן נשארות בארגז החול), מצבים חברתיים שונים, מורכבים יותר ופחות (חטפו להם, שיתפו אותם, הם לא הצליחו לבטא את עצמם וכיוצא בזה), הם אכלו, שתו, התפנו, שרו, רקדו ועוד רבות הפעילויות שמספקים בגן בכל כך הרבה שעות.

כשאנחנו מגיעים לקחת אותם הביתה, אנו נרגשים ומתגעגעים אך בעיקר סקרנים לדעת - מה היה שם כשלא היינו לצדם? האם הסתדרו? האם אכלו? האם היה להם עם מי לשחק? מה הם למדו? ועוד שורה רבה של שאלות שעולות לנו בראש. אך בפועל, ברגע האמת יוצא לכולנו אותו משפט מוכר - "איך היה היום בגן?".

בואו להכיר משחק חדש "איך היה היום בגן?" מבית צמרת 



משחק חוויתי המעודד ילדים לשתף מחוויותיהם בגן דרך שאלות מכוונות ומדויקות לילדים ולהורים. מטרת המשחק היא "להחזיר הביתה תיק גדוש בחוויות" ולהרוויח כמה שיותר קלפים.משחק מהנה דרך משחק תכירו טוב יותר את הילדים ומה שעובר איתם בגן.

 מחיר 149.00 ש״ח


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה