טאיו מטבחים פתחו סניף חדש במרכז הארץ!







הסניף משתרע על פני כ 300 מ"ר וכולל מבחר מטבחים לתצוגה, ספריית חומרים מהגדולות בארץ ומתחם פעיל לאירוח לקוחות ואדריכלים. בעלות 2 מיליון שקל.

חברת טאיו מטבחים פתחה בימים אלה את הסניף הראשון שלה במרכז הארץ בלב ליבו של עולם האדריכלות והעיצוב בישראל- ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקוה.

הסניף החדש בפתח תקווה משתרע על פני כ300 מ"ר וכולל מבחר מטבחים לתצוגה, ספריית חומרים מהגדולות בארץ, מתחם פעיל לאירוח לקוחות ואדריכלים.

הסניף עוצב על מנת לחשוף את הטכנולוגיות ועולם המטבחים ללקוחות כולל חומרים עכשווים, פרזול ברמת הטכנולוגיה הגבוהה ביותר, חזיתות מכלל החברות הקיימות בארץ ובחו"ל, כולל אופציה לטוטאל דיזיין ולרכישת כלל המוצרים הנדרשים למטבח ביניהם מוצרי חשמל, מוצרים נלווים, משטחי עבודה ועוד. עלות ההקמה היא מעל 2 מיליון ₪.

הסניף החדש עוצב על ידי הפרזנטורית של החברה, מעצבת הפנים לייה גיל, שמתמחה בתכנון חללים ציבוריים מסחריים ופרטיים ומגיעה מעולם התוכן והעיצוב עם דגש להנדסת אנוש, חידושים, טרנדים וטכנולוגיה מובילה בעולם. לייה גיל נחשפת ודואגת להתעדכן באופן קבוע בכנסים ותערוכות עיצוב ברחבי העולם ודואגת להביא ללקוחותיה את הידע  העדכני ביותר ולהתאימו ללקוחות הישראליים.

טאיו מטבחים הינה חברת מטבחים חדשנית ומתפתחת המייצרת מטבחים מעוצבים במגוון סגנונות רחב ומיוחד החל ממטבחים מודרניים, קלאסיים, כפריים ועד למטבחים בהתאמה אישית התפור למידותיו של כל לקוח ולקוח.

הבעלים, משפחת בן שמחון הירושלמית, דור שלישי בענף הנגרות, נשענים על עשרות שנות ניסיון וידע נרחב שבעזרתו נבנו היסודות ורזי המקצוע של הרכבת וייצור המטבחים.

במפעל הייצור של טאיו מטבחים מייצרים מטבחים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש לענף להציע תוך הקפדה על מקסימום נוחות, פרקטיקה, נגישות, טכנולוגיה ועיצוב יוקרתי. בחברה משתמשים בעץ איכותי שנשמר לאורך שנים ומושקעת תשומת לב מיוחדת בתכנון התוכניות ודיוקן המירבי עד להוצאתן לפועל תוך כדי שימוש בתהליכי בקרת איכות על כל חלק וחלק בתהליך ייצור המטבחים.

טאיו מטבחים דוגלים בשרות אישי ובליווי צמוד לאורך כל התהליך החל משלב היכרות הלקוח וצרכיו, בניית תוכנית מותאמת ועד בניית המטבח בבית הלקוח ברמת הגימור הגבוהה ביותר והשלמת העבודה.

כיום לטאיו מטבחים אולם תצוגה בירושלים, LOFT אדריכלים בירושלים, סניף בפתח תקוה, ובקרוב יפתחו אולמות נוספים בתל אביב חיפה  ובאר שבע  .

אור בן שמחון, הבעלים של טאיו מטבחים מציין: "אני נרגש לפתוח את אולם התצוגה שלנו במרכז ובכך להקל על הלקוחות שלנו בכל רחבי המדינה. בחרנו לפתוח סניף בפתח תקוה במחשבה אסטרטגית בשל הקירבה ל12 ערים באזור. כבר למעלה משנה אנחנו מרגישים את הצורך להתרחב. מעצבים רבים פנו אלינו וביקשו לפתוח סניף במרכז. טאיו מטבחים היא חברה שהולכת וגדלה וממשיכה לצמוח ובקרוב נפתח עוד סניפים ברחבי הארץ- גם במרכז וגם בצפון. אני מקווה ובטוח שטאיו מטבחים תהפוך תוך מספר שנים קטן להיות  חברת המטבחים המובילה בישראל ". 

טאיו מטבחים סניף מרכז כתובת: זבוטינסקי 96 פתח תקוה   להזמנות: *9902

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה