B/S SPANGE - לתיקון ציפורן חודרנית!

ציפורן חודרנית: איך זה נוצר - ומהו הטיפול היעיל

מכה קטנה ומכאיבה: אלפי ישראלים סובלים מציפורן חודרנית, תופעה הנגרמת בשל גזירה לא נכונה של ציפורני הבהונות, ולחץ מתמיד הגורם לעיוות גדילתן וחדירתן המכאיבה אל תוך העור.



רשת "נייל סטודיו" משיקה בישראל את המותג הגרמני
לראשונה בישראל – טיפול לא פולשני ולא כואב  גם במכוני הפדיקור!
הפטנט משווק בכ-44 מדינה מזה 25 שנה

רשת נייל סטודיו, המובילה בישראל ללימוד מקצועות היופי, ויבואנית מותגים מובילים, משיקה בישראל את המותג הגרמני המצליח מזה 25 שנה לתיקון ציפורן חודרנית לצמיתות - B/S SPANGE.

 B/S SPANGE נושא פטנט בינלאומי ומשווק בכ44 מדינות ברחבי העולם, מאפשר טיפול ותיקון בציפורן חודרנית לראשונה בתוך מכון הפדיקור, שהרי הטיפולים הקיימים כיום נדרשים רופא / פודיאטור לטיפולים פולשניים' או כאלה המספקים הקלה זמנית בלבד.

רשת "נייל סטודיו" כחברה הגדולה בישראל בתחום ההכשרות של מקצועיות בתחום היופי, פדיקור ומניקור, לקחה על עצמה לספק לקהל הישראלי את מבחר המותגים הנחשבים בעולם בתחום הטיפולי, ובתוך כך השיקה רק בשנה החולפת 3 מותגים מקצועיים המספקים מענה אופטימלי לטיפול במכון ולהמשך טיפול בבית.
מהו הטיפול הייחודי של b/s spange   ? הפטנט הוצג לראשונה על ידי הפודיאטור ד"ר ברנד סטולץ לפני כ 25 שנה ולדבריו "הכל התחיל מהסיבה שראיתי אנשים סובלים מאוד מהתופעה וחשבתי לעצמי שבטח ניתן יהיה להכין סד מיוחד שיפתור את זה ללא קשיים מרובים."  הפטנט פועל על עיקרון פעולה פיזיקלי של כיפוף, מבוסס על אפליקטור מגנטי וצומדיות עם נקודה מגנטית, אשר באופן מכאני  מושכים כלפי חוץ את הציפורן החודרנית.  מדובר בתהליך הכולל מספר טיפולים עד לתיקון מלא של אופן צמיחת הציפורן החודרנית למצב תקין מוחלט. הפעולה של הטיפול בציפורן החודרנית אינה כרוכה במאמץ או בכאב! 

קצת על ציפורן חודרנית:
ציפורן חודרנית היא בעיה נפוצה מאוד בכל העולם ובכל הגילאים - מתינוקות בני מספר שבועות ועד לגיל מבוגר מאוד.  זו תופעה של גדילת ציפורן כף היד או כף הרגל אל תוך מצע הציפורן זה קורה כשהעור סביב הציפורן נדקר על ידי לוחית הציפורן כך שנוצר תהליך של גוף זר, כאב עצום ודלקת כרונית מה שגורם לצורך בעקירת הציפורן אך ברוב המקרים של עקירה, שורש הציפורן נפגע והציפורן החדשה תצמח כשהיא עבה, עקומה, או מועדת לפגיעות של פטריות והנזק הזה הוא לצמיתות.




בין הסיבות לתופעה: גזירה לא נכונה של הציפורן, נעליים הדוקות מדי, פטרייה, חבלה, טראומה, גנטיקה הזעת יתר, פטרת ציפורניים ועוד. הבשר גדל אל מעל לציפורן ולעתים קרובות נוצר בשר פראי, וזיהום. ציפורן חודרנית מובילה לכאבים עזים באצבע.
כאשר לא מטפלים בבעיה היא רק הולכת ומסתבכת ולא עוברת מעצמה.

נתונים מספריים:
כיום ניתן למצוא כי 15-20 אחוזים מהאוכלוסייה סובלים מציפורן חודרנית כלומר 1 מכל 5.
בנוסף, דווח שכ -20% מהמטופלים המציגים בפני רופא כללי שלהם בעיות בכף הרגל, יהיו בעלי ציפורן חודרנית.


קורסי הכשרה לפדיקוריסטיות בשיטת BS SPANGE מתקיימות בסניפי רשת נייל סטודיו
לפרטים והרשמה: 1700-700-037

 רשת נייל סטודיו היא מקפצה לנשים לעצמאות כלכלית משלהן  עם תעודת מקצוע בינלאומית בתחום הטיפוח והיופי ואף להקים עסק ולהרחיב את עצמאותן. מסלולי קורסים, למידת טכניקות והתנסות פרקטית בכל  הציוד והמכשור בענף. תכנית הלימודים מאושרת על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ובפיקוח מלא. טלפון: 1-700-700-037,דוא"ל: office@nailstudio.co.il  אתר הבית:  www.nailstudio.co.il






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה