ליין מיוחד של ברביות!



חברת מאטל, יצרנית מותג ברבי, בשיתוף פעולה מיוחד עם הועד האולימפי וטוקיו 2020, מוציאה ליין ברביות חדשות לכבוד האולימפיאדה להכיר את השונה ולכבד כל אחד באשר הוא.

הליין החדש שם דגש על חמשת ענפי הספורט החדשים שנכנסו לטוקיו: קארטה, טיפוס, גלישה, סקייטבורד, וסופטבול, במטרה להוות השראה לדור חדש של אתלטיות ואתלטים בכל העולם.

טימו לומה, ראש מערך השידור והשיווק של הועד האולימפי: "השיתוף פעולה שלנו עם מאטל זו דרך נפלאה לגעת בקהל חדש וחשוב, קהל האוהדים הצעיר ומשפחותיהם ולחברם לערכי האולמפיאדה."

ג'נט הסו ראש מערך הזכיינות במאטל: "אוליפיאדת טוקיו 2020 הוא אירוע מונומנטלי, המחבר אנשים בכל העולם דרך ספורט. הקולקציה החדשה של מאטל לטוקיו 2020 עושה כבוד לענפי הספורט השונים ומעוררת השראה בדור הצעיר על בסיס הרוח והמסורת האולימפית".

ברבי מיוצגת ומשווקת בישראל על ידי חברת יורופאן, כאשר הבובות החדשות מתווספות לבובות שהושקו בשנים האחרונות ובהן ברביות מלאות, ברביות בעלות מבנה "נערי", ברביות עם מוגבלויות כולל כזו היושבת בכיסא גלגלים ועוד. בובות הברבי כוללות היום חמישה מבני גוף שונים, 22 גווני עור, 76 סגנונות שיער, 94 צבעי שיער ו-13 צבעי עיניים.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה