עונת היובש כבר כאן!

את לא לבד: אל תתייבשי ואל תתביישי! הכתבה הזו כאן לחשוף אותך על הפנים האמיתיות שלנו כנשים . על בעיות שנשים לא מדברות עליהן כמו  ששליש מהנשים מעל גיל 40 סובלות מבריחת שתן. למה הוא בורח ומה אפשר לעשות? יש יותר מדרך אחת לפתור את הבעיה המביכה, שפוגעת באופן דרמטי באיכות החיים. וגם יובש נרתיקי , כבר מגילאי ה- 30, או לאחר הלידה הראשונה, מתחילים שינויים ברקמת הנרתיק, מה שיכול להוביל לשביעות רצון מיני מופחת, מבוכה ואפילו חוסר הערכה עצמית. לא מעט מחקרים מראים שיש קשר ישיר בין מצב הרוח שלנו, הבריאות שלנו לבין חיי המין הפעילים,  למידת ההנאה שלנו ותדירות הריגוש גם כן. עוד נתון מפתיע במיוחד - על פי מחקר שפורסם בשנת 2014 בכתב העת Sexual Medicine, חוקרים מצאו שרוב הנשים מחפשות התחדשות נרתיקית מסיבות רגשיות, בעיקר מושרשות בתודעה עצמית! זה בשביל הביטחון העצמי שלהן,יש מה לעשות גם ניתוחים אסתטים הכל בשביל שתרגישי הכי נוח והכי יפה גם למטה....




רשת מרפאות ייעודיות לתחום האסתטיקה הווגינאלית
עד לאחרונה, צמד המילים 'אסתטיקה וגינאלית' היה מסתורי ובעבע מתחת אל פני השטח. הדרך שעשה תחום האסתטיקה הווגינלית, כבר לפני כ 3 שנים,  כשסבל מתדמית ירודה - הפך לטרנד בועט, שמזוהה, איך לא, עם העצמה נשית מתפרצת של השנים האחרונות, לצד מודעות שהולכת וגוברת לטיפולים משפרי איכות חיים !! כמו בכל טרנד בשנות ה2000 המאוחרות, הוא תמיד מגיע צמוד לטירוף בנות הקרדישיאן שכבר הניחו ידיהן על טיפול הלייזר הווגינאלי שעברו בעצמן. פאני בר,

https://www.thedailybeast.com/the-kardashian-virgin-vagina-laser-is-super-weird 

" עליית המדרגה הגדולה ביותר בישראל, חלה בשנה האחרונה, במקביל לחשיפת בנות הקרדישיאן לטיפול הלייזר שעברו, לצד כוחה המתחזק של האישה, והרצון והלגיטימציה שלה להרגיש טוב עם עצמה, ליהנות מחיי מין מספקים, ולרצות לשפר את איכות החיים שלה", אלה ועוד, הביאו אותי לפתוח מרפאות ייעודיות לתחום האסתטיקה הווגינאלית. מספרת ד"ר פאני בר לוי, רופאה בכירה, מומחית בגינקולוגיה והרופאה החלוצה בישראל בתחום.

'הפנים החדשות' -  טיפולים אסתטיים וגינאליים
תחום  'טיפולים אסתטיים לפנים החדשות'-  שהם למעשה טיפולים אסתטיים-וגינאליים הוא התחום שרשם את העלייה הגדולה ביותר מכל שלל הטיפולים – עם עלייה של 262%  תוך 6 שנים בלבד. עפ"י דו"ח ועדת ניתוחים קוסמטיים(ISSVD) בפברואר הקודם התברר כי ארה"ב היא במקום ה1- בטיפולי ווגינה והמגמה רק הולכת ומתפתחת!  





מגוון הטיפולים של 'הפנים החדשות' כוללים טכניקות וטכנולוגיות שונות, אשר מציעות פתרונות והן להיבטים הפונקציונליים הרפואיים (כגון: יובש בנרתיק, בריחת שתן, דלקות נרתיק חוזרות), הן להיבט האסתטי של הוואגינה (כגון: התרחבות הנרתיק, פיגמנטציה, אובדן נפח) שמשפיעים על איכות החיים והנוחות של האישה.
היצע הפתרונות רחב מתמיד, והטיפולים אף כוללים טכנולוגיות הנהוגות בטיפולי אנטי-אייג'ינג של הפנים:
  • טיפול באמצעות מכשור מתקדם: לייזר / RF גלי רדיו -   נועד ברובו לבעיות רפואיות פונקציונליות כגון יובש נרתיקי או גרד לצד היבטים אסתטיים: פיגמנטציה וסימני הזדקנות והצרת הנרתיק באמצעות אנרגיית הלייזר שיוצרת חימום וכיווץ ברקמה. הטיפול אינו פולשני וללא כאב. לאחריו ישנה הקלה מידית וארוכת טווח. נדרשים שניים עד שלושה טיפולים לקבלת תוצאה אופטימלית, כל טיפול אורך כ 15 דקות. אורך כל טיפול : 10-15 דקות.


  • הזרקות חומצה היאלורונית מסוג דזיריאל - כיום מוצעים שני סוגי חומרים לאזור הנרתיק :  
  • DESIRIAL- חומר המיועד לנשים בכל שלב בחיים, הסובלות מיובש נרתיקי. ריכוז החומר מאפשר הענקת
  • לחות לאזור המוזרק,  מעניק גירוי ביולוגי של העור והרקמה הרירית על מנת להגביר ייצור קולגן באמצעות
  • המרצת הפיברופלסטים.
  • DESIRIAL PLUS- הליך יותר אסתטי ובעל תוצאות המשפיעות על התחושה והרגש. מיועד לנשים בכל
  • הגילאים הסובלות מאובדן נפח בשפתי הנרתיק החיצוניות. ניתן לעצב את צורת השפתיים ולהפוך אותך
  • למלאות יותר, אחידות יותר, שוות בגודלן ובנפחם וכמובן לשפר את מידת החיכוך ומכאן את חיי המין.
  • טיפול PRP  בוואגינה - טיפול שבו משתמשים בפלסמה של הדם העצמי של המטופלת ובעזרתו
  • משפרים ומגבירים  את רגישות הרקמה באזור הנרתיק והדגדגן. התוצאה: הנאה מתגברת בכל הקשור
  • למגע וגירוי. איך הטיפול הזה קורה? שואבים את דם המטופלת ומעבירים אותו למכשיר המפריד בין הדם
  • לבין  החלבונים הנמצאים בדם (הפלסמה), אותם מחזירים לחלק החיצוני של הנרתיק ולאזורים
  • הידועים כארוגניים (כמו הדגדגן) בפרט. הם ישפיעו על זרימת הדם המהירה לרקמה ובכך משפרים
  • את איכות הרקמה ומחזקים את עוצמת הרגישות.  


חשוב לקחת בחשבון כי בטיפול אסתטי וגינאלי, כל ההיבטים נכרכים האחד בשני, ההיבטים האסתטיים,
משפיעים על הביטחון והערכה העצמית, פוגמים בהנאה של האישה מהאקט המיני ותחושת הנשיות שלה, היבטים פיזיולוגים פוגמים בהנאה ובאיכות החיים הבסיסית של האישה, והטיפולים הווגינליים החדשים פורמים את מעגל 'הקסמים' הזה, ומאפשרים לתת מענה לכל מטופלת.  
לייעוץ ותיאום : מרפאות ד"ר פאני בר לוי בתל אביב, מבשרת ציון וגבעתיים . 


טלפון: 0772307121 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה