מפגש פיסגה מעצבים ואדריכלים!


עם יאיר תותחני שסקר את הטרנדים והחידושים
למטבחי היוקרה והאמבט בשנה הקרובה

רגע לפני השנה האזרחית החדשה, התארח יאיר תותחני איש העסקים והבעלים של חברת תותחני מראשל"צ בועידת אילת לאדריכלות ועיצוב. תותחני עושה חייל בתחום ייבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט ומביא לארץ את מיטב החידושים העולמיים.
בוועידה שהתקיימה במלון המלך שלמה באילת נפגש תותחני עם אדריכלים ומעצבים מובילים מהארץ והעולם בנהם: אילן פיבקו שהשתתף בכנס והרצה על אדריכלות בעידן וירטואלי. וצביקה חורש מעצב ואומן בינלאומי שהרצה על ההשפעה של מעצב ישראלי על דור העתיד בסין: עיצוב רשת מרכזים חינוכיים.
יאיר מביא לארץ את מיטב החידושים והטרנדים שיובילו ב-2019. שילוב של עיצוב וטכנולוגיה מתקדמים. הטרנד הכי חם בעולם המטבחים, משטחי נירוסטה של חברת BARAZZA חברה איטלקית מובילה בתחומה. ברזים "ירוקים" 100% נירוסטה של המותג העולמי MGS MILANO . קולטי אדים עוצמתיים שנראים כמו גוף תאורה מעוצב של המותג FRECAN כיורי טיטניום בגוונים של זהב, נחושת ואפור כהה של המותג  ARTINOX. פריטים לחדרי אמבט מעץ טיק בורמזי של המותג האיטלקי    INLE
כל החידושים באולם התצוגה בית תותחני בראשל"צ, יוצרים איזון אידיאלי בין יופי ופונקציונליות, שילוב מושלם של יוקרה וחדשנות בכל מטבח ואמבט. מגוון המוצרים מתאים לכל סגנון באיכות הגבוהה ביותר בשוק.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה