קיץ ארמוטי בפיל פרפיום!



הטמפטורות עולות ואיתן מגיע הקיץ הישראלי, שאם יש משהו שמאפיין אותו יותר מהכול, אלו האירועים והחתונות שמתרחשים בקצב מסחרר.


כמו כולם, גם לכם בוודאי יש עשרות מגנטים מהאירועים על המקרר. כולם אוהבים את המגנטים האלו משום שהם מקשטים לנו את המטבח ואת החיים עם הרגעים הכי יפים שלנו – כולם שמחים, מתרגשים, לבושים יפה וחוגגים שימחה כזו או אחרת עם המשפחה והחברים.


אך יש דבר אחד שאי אפשר לראות במגנטים וזה הניחוח איתו הגעתם לאירוע. השקעתם בשמלת ערב חגיגית או חליפה אלגנטית, נעליים יוקרתיות, תכשיטים מיוחדים ואפילו עיצוב שיער ואיפור מוקפד, אבל אף מראה אינו מושלם בלי ריח מושלם שילווה אתכם אל תוך הערב החגיגי.


FEEL PERFUME BAR הוא המקום להתחדש בו בקולקציית בשמים שמתאימה לכל אירוע ותוכל להיות חלק בלתי נפרד מהלוק שלכם. ב- FEEL PERFUME BAR אתם בוחרים את סוג הבושם המתאים שלכם, מתוך בר הבשמים הייחודי שלנו, המכיל ניחוחות מגוונים. הבושם הנלווה לאירוע צריך להיות רענן וכריזמטי מצד אחד ומכובד ומרשים מצד שני. את השילוב הנהדר הזה תוכלו למצוא אצלנו בבר, הכולל מבחר גדול לגברים ונשים כדי שכל אחד יוכל להתחדש בבושם שמתאים ללבוש ולהרגשה.

FEEL PERFUME BAR – מותג בשמים אשר פועל בקונספט ייחודי של בר בשמים בו הבושם נמזג לעיני הלקוח, משיק בימים אלו בושם חדש בניחוח שובב ומרענן לחודשי הקיץ – NAUGHTY.

NAUGHTY הינו בושם בניחוח קליל ומרענן המתאים לחודשי הקיץ. הבושם הינו שילוב של ניחוחות פירותיים וקלילים של ליצ'י ומלון ושל יסמין וכרמל. השילוב האולטימטיבי בין ניחוחות אוריינטליים לניחוחות מתקתקים ומפתים. פיתוח הבושם נעשה במחשבה על כך שהניחוחות הרעננים ישתלבו באופן הרמוני יחד עם ריחו הטבעי של האדם. תמציות הבשמים של FEEL PERFUME BAR הינם מקוריים ונרקחים במעבדות בצרפת על ידי צוות מומחים.
לדברי ניר עוזרי, מייסד והבעלים של הרשת: "עם השנים, תרבות צריכת הבשמים השתנתה – אם בעבר השתמשו בבושם אחד, כיום הצרכן מחזיק ברשותו מספר ניחוחות ובשמים. אישה קונה בממוצע 3-4 בשמים בשנה ומגוונת ביניהם, ולכן קיים הצורך למבחר ניחוחות במחירים אטרקטיביים. האסטרטגיה של הרשת היא בוטיק בשמים בעיצוב בר משקאות חדשני, המאפשר לבחור את הריח בכל רגע נתון, במחיר אטרקטיבי המאפשר מבחר בשמים בארון".


מחיר 50 מ"ל: 79.90 ש"ח

מחיר 100 מ"ל: 129.90 ש"ח.
להשיג בסניפי הרשת: קניון עזריאלי בתל אביב, דיזינגוף סנטר, קניון איילון ברמת גן, קניון מלחה בירושלים, הקריון בקריית ביאליק, קניון ראשונים בראשון לציון ובגרנד קניון בחיפה.
רשת FEEL PERFUME BAR הינה בוטיק בשמים בעיצוב של בר משקאות חדשני, המציעה 24 ניחוחות משכרים המאפשרים לבחור את הריח המתאים לכל רגע נתון. את הבשמים ניתן להשיג בשני גדלים – 50 מ"ל או 100 מ"ל. כשהבושם אוזל, ניתן למלא את הבקבוק במילוי חוזר ובמחיר אטרקטיבי. מוצרי המותג אינם נוסו על בעלי חיים, עומדים בדרישות משרד הבריאות ותורמים לאיכות הסביבה.



לצד אירועי הערב המפוארים, עונת הקיץ מזמנת לנו גם שלל אירועי צהריים, בהם החום בשיאו ובהתאם לכך גם הלבוש, סמי פורמאלי וקליל יותר. גם לאירועים אלו FEEL PERFUME BAR מציעה פתרון מלא, בצורת בישום בניחוחות צעירים, קלילים ופירותיים, המתאימים לקו הכללי של הלבוש ושל שעת היום.
FEEL PERFUME BAR מאחלת לכם רק שמחות ומזמינה אתכם לבקר כבר היום בבר המעוצב, שם הצוות המקצועי שלנו יסייע לכם בבחירת הבושם המתאים וימזוג אותו לבקבוק בגודל ובצורה לבחירתכם. לאור ריבוי האירועים הקיץ הזה, אנו ממליצים לקנות מספר סוגים של בשמים ולדעת שאתם מכוסים בכל אירוע אליו תוזמנו.


ניתן להשיג:
פייסוק: Feel Perfume Bar - בר בשמים
אינסטגרם: feelbar
קניון עזריאלי- דרך מנחם בגין 132, ת"א. קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים. קניון עופר הקריון- דרך עכו 192, קריית ביאליק. קניון הזה"ב ראשל"צ. גראנד קניון חיפה- דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה