נפרטיטי עם הקולקציה המדהימה !

הקיץ אומנם כאן. אבל נפרטיטי לא יושבת על השמרים. הכינה לנו קולקציה מדהימה לסתיו הקרב אלינו.


רשת הוקמה בשנת 1994 על ידי המעצבת עדנה פז וכיום המותג בבעלותם של עדנה ובעלה גיא, המסייע בניהול החברה. כל תהליך הייצור, החל בעיצוב ועבור לתדמיתנות, גזירה, תפירה וגיהוץ מתבצע במפעל שבקיבוץ אילון בגליל המערבי, כדי להבטיח את האיכות הגבוהה של הבגדים. את הקולקציות השונות מעצבת עדנה בשיתוף המעצבת גילה גירשטיין וצוות העובדים כולו אשר מסייע בהליך יצירתן. צוות המעצבות של הרשת, בניצוחה של עדנה פז, מציג בעונה זו מראה חדשני ויוצא דופן, המשתלב עם הסטנדרטים הגבוהים המאפיינים את הפריטים בכל עונה.


הפריטים בקולקציה החדשה של נפרטיטי מגיעים החל ממידה 40 ועד מידה 54, ומשקפים את החזון של בית האופנה ושל המעצבת עדנה פז להעצמה ונוכחות נשית מרשימה, תוך יצירת עולם תוכן לנשים המאפשר להן לממש את עצמן במגוון ממשקי החיים: היום-יום, הקריירה, אירועים ועוד.
נפרטיטי ממשיכים עם המידות הגדולות הקיימות ביחד עם זאת הכניסו מימד נוסף של מידות קטנות.



הקולקציה כוללת שמלות במבחר גזרות וצבעוניות קיצית קלילה, לצד שמלות ערב מפוארות במראה שכבות יוקרתי. בנוסף ניתן למצוא חולצות, עליוניות וחליפות יוקרתיות ואלגנטיות. כולן מותאמות לאקלים בישראל ועשויות מבדים נושמים ונעימים ושילובי בדים למראה מעניין, קליל ורענן.

בקולקציה החדשה של נפרטיטי ניתן לראות את האומץ של המעצבת עדנה פז, הבא לידי ביטוי בשילובי צבעים עזים המופיעים בפריטים רבים, כך שכל פריט הוא יצירת אומנות ייחודית ומרתקת ביופייה.
בין הפריטים בקולקציה ישנן גזרות נשיות ומלטפות, רקמות ותחרות, גווני אדום וירוק בוהקים, שילובי בדים, גוונים ומרקמים והמון צבע ויצריות מתפרצת. מראה שנות ה-60 מקבל טוויסט עדכני לשנת 2018 ומייצר קולקציה סופר נשית וטרנדית.




ניתן למצוא בקולקציה את הפריטים והגזרות המוכרות והאהובות במראה קז'ואל בקו אלגנטי ונוח לצד לוק ערב ואירועים מגוון ומרשים: חליפות, שמלות ערב, בגדי יום יום בקו טרנדי ועוד.  בנפרטיטי מקפידים על חידוש של הקולקציה מספר פעמים בעונה על-מנת לשמר את הרוח הצעירה והעדכנית ולעצב פריטים עכשוויים בהתאם לטרנדים המשתנים בעולם האופנה.
צילום: דביר כחלון

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה