בולונז עם המון ירקות!

איזה כייף שיש תיבוליות קפואות במקרר! כמה פעמים אני נתקעת עם עשבי תיבול בדיוק כשאני צריכה אותם . אני ניגשת למקרר להוציא את העשבים . אני מוצאת עשבים שוטים. כאלו סמרטוטיים. ולא יפים. ובכלל השום זה שוס אחד גדול אני שונאת לקלף שום. הריח נדבק לידיים. וזה ממש מעצבן לקלף . מאז שגיליתי את התיבוליות של דורות החיים הפכו ליפים יותר במטבח! הנה מתכון מנצח עם עשבי התיבול.

בולונז עם המון ירקות!
חבילת פסטה/מקרוני מוכן לפי הוראות ההכנה (500 גרם)
500 גרם בשר טחון
1 בצל בינוני קצוץ
800 גרם עגבניות מרוסקות בקופסת שימורים
3 כפות גדושות רסק עגבניות
תבליות שום של חברת דורות
תבליות עשבי תיבול של דורות
1-2 כוסות מים רותחים
3/4 כוס עלי בזיליקום טריים חתוכים גס

תיבול: 1 כף סוכר חום, 1 כפית מלח, ופלפל שחור
קשוא אחד חציל קטן גמבה גזר סלרי את כל הירקות הללו אני טוחנת דק במיקסר שהילדים לא ירגישו את הירקות. מוסיפה לסיר.

ההכנה!
מטגנים בצל בסיר עם כף שמן עד להזהבה. מוסיפים את הבשר הטחון ומבשלים (אש בינונית) תוך כדי ערבוב כ-3 דקות, עד שהבשר משנה את צבעו.
-שופכים לסיר את העגבניות המרוסקות ואת שאר החומרים ומתבלים. מערבבים היטב ומביאים לרתיחה על אש גבוהה.  מכסים את הסיר, מנמיכים לאש בינונית-נמוכה ומבשלים במשך 15-20 דקות (מיד פעם יש להרים את המכסה ולערבב).
-מעבירים את הספגטי המוכן לסיר עם הרוטב, מערבבים היטב ומגישים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה