לא על השניצל לבדו!

לא פעם עמדתי מול מחלקת השניצלים הקפואים בסופר והתלבטתי בין הרצון העז לגדל את נכדיי

עלי עקרונות התזונה הבריאה ולתת להם הרגלים נכונים שימנעו מהם אינספור מחלות, לבין כורח המציאות של היום, עם שעות העבודה המטורפות, שלמעשה משאירות לי רק דקות ספורות פנויות ביום. בשעות האלו, אתם וודאי מנחשים, טיגון שניצלים ממש לא עומד בראש סדר העדיפויות. זה הזמן להגיש משהו מזין לנכדי הקטנים שניצל תירס של טבעול עשיר בחלבון, וויטמין b12. מהיר הכנה לחמם במיקרו יוצא קריספי טעים כאילו טרחתי עליו שעתיים לפחות, אז מה אכפת לי העיקר אוכל טעים בריא ומזין,

את זה אני מכינה כשאין לי זמן להכין משהו מסובך, אל תדאגו אני אוהבת לפנק את נכדיי כשהם באים אליי לשבת הם מתארחים פנסיון מלא , כעי כולנו דתיים שומרי שבת, ולכן אצלי זה פנסיון מלא כולל לינה וארוחות ומיקלחות, מי רוצה לבוא אלי לשבת ?......... אתם מוזמנים קוראים יקרים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה