איך אני שומרת על גזרה חטובה?.........


איזה כייף לשמוע על מוצרים טובים שיוצאים לעולם התזונה הבריא והטעים. כמו למשל .מוצרים שיש בהם פחות סוכר. פחות מלח. ללא צבעי מאכל. ורק דברים טובים כמו למשל שקדים . שיבולת שועל. דבש.התאהבתי  פשוט טעים בריא ומזין.




חדש מאסם דגני פיטנס עם תוספת שיבולת שועל מלאה מועשר בויטמינים מקבוצת B.....



החדשים של פיטנס דגני בוקר מדגנים מלאים ואורז בטעמים האהובים שקדים ודבש ,ושוקולד ,ועכשיו בתוספת שיבולת שועל מלאה וגם ויטמינים מקבוצת B, יופי של חידוש.
 בארוחת הבוקר אני מסתפקת בקערה של דגנים עם חלבץ ולפעמים מוסיפה קוביות פרי העונה. וזהו זה מחזיק אותי עד שעה שתיים בערך. במקום לכרסם כל היום כמו ארנבת שמחפשת כל רגע משהו לאכול כי משעמם בפה. אז כשיש קערה דגני פיטנס. סוף לנישנושים.וכך אני שומרת על גיזרה חטובה לאורך שנים.


ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות
כשרות: בית דין פריז, רבנות ראשית לישראל.









נחום זיידמן, מנהל דגני הבוקר של NESTLE בישראל " בהמשך להפחתת הסוכר שביצענו בשנת 2015, אנו לוקחים צעד נוסף במענה לארוחת בוקר טעימה ומזינה ומבצעים שיפור בכל המתכונים, כאשר השינוי החשוב ביותר הוא הוספת שיבולת שועל לכל המוצרים, המתכונים החדשים ימשיכו לשמור על איזון מושלם בין טעם נהדר לרכיבים מזינים ובריאים"
אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם " דגני פיטנס החדשים עכשיו גם עם שיבולת שועל מלאה, מהווים מקור לוויטמינים ומינרלים ביניהם ויטמינים מקבוצת B, סידן וחומצה פולית. לצד רכיבים טובים, אנו בנסטלה ממשיכים לשפר את הערכים התזונתיים של מוצרינו. המוצרים החדשים עברו גם שיפור תזונתי בערכי הסוכר והנתרן ואף מכילים רמות גבוהות יותר של סיבים תזונתיים בזכות התוספת של השיבולת שועל המלאה"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה