מלך החומוס "חומוסטחינה", של צבר


אין אין על חומוס עם פיתה טריה חמה ועכשיו עם החומוס החריף ועם המון טחינה מרגישה כאילו אני אוכלת חומוס של מסעדות   שנטחן כרגע ועשו אותו עכשיו בשבילי. כילדי היו קטנים הייתי המון בבית לא עבדתי. והחלטתי שאת החומוס אני  יעשה לבד בבית ובאמת ככה היתי מבשלת חומוס מוסיפה המון טחינה לימון שום ומלח . אבל זה היה מחזיק לכמה ימים כי היה מתקלקל מהר כי זה בלי חומרים משמרים. והחומוס של צבר הזכיר לי נשכחות. חומוס טעים וטרי  נחטף ונזלל מהר.,
צבר הוציאה חומוס טחינה היחידה עם 40% טחינה גולמית משובחת.

חומוסטחינה עם קונפי שום
וחומוסטחינה עם פלפל מטוגן חריף
 



 סדרת הפרימיום חומוסטחינה - סדרת מוצרי החומוס היחידה המכילה 40% טחינה גולמית משובחת, בעוד שאר מוצרי החומוס על המדפים עד אז הכילו בין 15% ל- 25% טחינה בלבד. סדרת חומוסטחינה הינה חלק מסדרת הפרימיום “מלך החומוס” וזוכה להצלחה מסחררת בסגמנט סלטי הפרימיום  - 96% בקרב המתנסים מדווחים על שביעות רצון גבוהה וכוונת קניה חוזרת. צבר הצליחה להגדיל את סגמנט חומוס הפרימיום כולו בכ- 20%, בזכות השקת מוצרי חומוס פרימיום איכותיים ואף הצליחה להגיע לנתח שוק של 63% בסגמנט זה.
עתה, מרחיבה צבר את הסדרה המצליחה ומשיקה שני טעמים חדשים עם תוספות קולינאריות ייחודיות: חומוסטחינה עם קונפי שום וחומוסטחינה עם פלפל מטוגן חריף אש.
את סדרת סלטי "חומוסטחינה" פיתחו צבר בשיתוף היועץ הקולינרי של החברה, השף אבי לוי. לדבריו, "קונפי שום הוא אחד השידוכים המוצלחים והמעניינים לחומוס והוא מיוצר בתהליך בישול ארוך בטמפרטורה נמוכה, בו שיני שום שלמות עוברות טיגון איטי בשמן איכותי, עד לפתיחת הטעמים המתקתקים והעדינים של השום. השום עובר טיגון עדין ובשידוך עם החומוס העשיר שלנו מתקבל מוצר טעים להפליא שיכול לשדרג כל ארוחה. במוצר הנוסף, הבאנו תוספת חריפה ביותר, המתאימה לחובבי חריף אמיצים במיוחד, של פלפלים קלויים ומטוגנים. כל זאת מתוך הכרה והבנה של הקהל הישראלי, שאוהב חריף, אבל לא כל חריף אלא חריף אש! שילוב זה פותח את התיאבון ונותן מענה לאוהבי החומוס, עם תוספת טעימה ונועזת.."
שני הטעמים החדשים מצטרפים למגוון הקיים בסדרה: חומוסטחינה חלק, חומוסטחינה צנובר וחומוסטחינה חריף.

על המוצרים: משקל 400 גרם; כשרות: בד"צ העדה החרדית

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה