הו פלורה כמה את טעימה!

הוזמנתי לתערוכת קולנרייה 2016.  היו שם המון דוכני אוכל שמחתי להכיר דברים חדשים בתחום המזון. טעמתי כל מיני טעימות למינהם אבל דבר אחד נמשכתי אליו ובדרך כלל אני לא ניגשת לדוכני אלכוהול.כי אני לא נמשכת ליינות.אבל הפעם הפסיפלורה קראה לי לטעום אותה. אני נורא אוהבת פסיפלורה הריח שלה משגע . גם במקלחת היא מככבת אצלי. כשאיש הפסיפלורה הגיש לי כוסית טעימה . התאהבתי במשקה המתקתק הזה.

איש הפסיפלורה פיתח תהליך ייחודי לייצור משקה קינוח פירותי ומתקתק, המכיל 12% אלכוהול, 
בעל טעם עשיר של פסיפלורה טרייה ושימור מירבי של סגולותיה הרפואיות.
ליקב הבוטיק האיכותי של איש הפסיפלורה אישור עסקים, הכולל אישור משרד הבריאות.
השיכר כשר וכשר לפסח בהשגחת הרב שטרן, הרבנות מועצה אזורית מנשה וכפר פינס.
עם מתיקות צלולה וכיפית, מרקם קטיפתי וניחוח פירות טבעי, 
      איש הפסיפלורה מביא עימו אווירה חדשה ומרגשת שתשדרג כל מפגש או סעודה! 

השיכר זכה בתחרויות בינלאומית. הוא נמכר בדיוטי פרי. נמצא ברשת מלון קינג דיויד.  גם ב

אל על.






השיכר הינו בעל צבע שקוף צהבהב. עם ההרחה הראשונה עולה ריח של פסיפלורה בשלה - מתקתקה וחמצמצה המשתלבים עם ניחוחות לימוניים ורעננים. המרקם בפה הינו חלק ושמנוני ונעים ביותר לשתייה. הטעם הוא של פסיפלורה טרייה ורעננה עם מעט מרירות שיורית המאזנת את מתיקות הפסיפלורה. טעים ביותר!

מחיר  77 שקל  ליחצו על רשימת חנויות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה