סופר נני מצילה את ההורים

הוזמנתי  לערב השקה של צאת ספרה החדש להורים הוציאה מיכל דליות ספר  שנקרא הורים מה השאלה ? בספר זה הוא מין ספר כזה  אורים ותומים של החינוך של ילדכם תמצאו בו המון שאלות עם תשובות שהורים שאלו את מיכל והיא ענתה להם גם אתם יכולים למצוא שאלה שקשוה בחינוך של ילדכם.הדרכה של  מיכל דליות נותן מענה להמון שאלות שהורים שאלו את עצמם ולא מצאו תשובה . על גידול ילדם  ניתן למצוא עצות קטנות שיש להן ערך רב. פעמים רבות עצה מוצלחת יכולה לחסוך חודשים או אפילו שנים של התלבטויות ותסכול, ולהוציא את בני המשפחה ממבוי סתום אליו נקלעו. אולם לעיתים אנו נתקלים בשאלות של ילדים או במצבים ש'תופסים אותנו לא מוכנים', ומותירים אותנו תוהים לגבי היכולת שלנו לספק מענה ראוי. במצבים כאלה התגובה הטיפוסית שלנו מסתכמת בדרך כלל בחיוך נבוך או בהמהום לא ברור, שמחפים על חוסר ידיעה והתלבטות גדולה לגבי מה שנכון היה לעשות.

מודעים  לבעיות והשאלות שאתם ההורים שואלים ולא יודעים איך לצאת ממצבים שונים  ולענות  לילדים ולמצוקתם הגוברת של הורים רבים, החליטה מיכל דליות לקבץ את אוסף השאלות לקבץ עבורכם מספר עצות מעשיות, המבוססות על חכמת הקבלה האותנטית ונוגעות לעניינים שבנפש, חינוך ילדים ולשאלות גדולות של אנשים קטנים. תיהנו! אני נהנת וזה ספר אורים ותומים אצלי בבית


פעם כשילדי היו קטנים צפיתי בתוכנית הטוליזיה  קשר משפחתי ומישם למדתי איך לחנך את ילדי התוכנית מאוד עזרה לי ולמדתי ממנה רבות.היום יש לדור החדש את סופר נני שהיא המחליפה הלאומית לקשר משפחתי ממש אני ראיתי את כל תוכניותה והבנתי לאן היא חוטרת ולאן היא מתכוונת להגיע בעצות שהיא נתנה להורים ולילדים אהבתי מאוד את תוכניתה ועכשיו גם את ספרה  ממליצה בחום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה