מעודון gray בכלל לא אפור

אתמול נסעתי עם בעלי להופעה במועדון הgray  ביהוד.  לא חייבים לנסוע למועדון בתל אביב כדי להרגיש wow אפשר ומומלץ לנסוע למועדון גריי יהוד. כיף  שיש מקום כזה קרוב בשבילי בכל אופן.חוויה לנסוע למועדון שהוא לא נמצא דווקא בלב תל אביב. שהמועדון נמצא במקום שקט קרוב לבית שלי חמש דקות נסיעה. הגענו מצאנו חנייה   בקלות ועוד חינם. אין פקקים  ממש חווית הנסיעה לשם והמיקום ממש מצא חן בעיני.כשהגענו למקום  נפעמתי מהיופי והתכנון של  המקום. יש מקום עליון עם ספות נוחות לישיבה. והמלצרית רשמה את שמנו וכך כשביצענו הזמנה אמרה את שמי שזה מרגיש נעים כאילו היא כבר מכירה את הלקוחות שזה ממש נחמד . האוכל לא כשר כך שרק התגרינו מהריחות ולא טעמנו את האוכל אבל לפי מה שראיתי מסביבי ושומעת דברים על האוכל אנשים נהנו ואמרו שהאוכל טעים. הינו בר הופעות חיות אשר מארח ונותן בית חם ובמה לאומנים ואנשי תעשיית המוזיקה על כל גווניה.
 
 
GRAY מציע מקום גדול ומפואר עם הגברה תאורה ועיצוב חדשני ומתקדם הכולל תפריט עשיר במיוחד.

 
 
 

 
טיפ לבאים למקום _התשלום מתבצע בסוף הערב שזה דבר שצריך שדרוג כי הינו צריכים לחכות 20 דקות מגמר ההופעה והיה בלאגן בענין התשלום כי אחרי ההופעה אנשים ממהרים לצאת ועד שהיגיע המלצרית לקח זמן  עדיף לשלם לפני ההופעה.
 
 
ועכשיו נעבור להופעה של דיקלה זמרת מוכשרת מלאת אנרגיות עם קול מיוחד יש כאלה שכבר עוברים איתה מהופעה להופעה אצלי זו היתה פעם ראשונה אהבתי לשמוע אותה  (בעלי לא ) היא מזכירה לי את גליקרייה המנגינות והשירה מזכירים את יוון הרגשתי כאילו אני בהופעה של זמרת יווניה . והיא ממש מוכשרת גם כותבת וגם מלחינה . ידעתם שהיא כתבה שירים לאייל גולן?.......
 
דיקלה נכנסה לתודעת הציבור ב-2001 עם אלבומה "אהבה מוסיקה" בהפקתו של רן שם טוב. האלבום הניב את הלהיטים "בוקר טוב" ו"בוחרת להיות" ונבחר לאחד מחמשת האלבומים של אותה שנה. במהלך השנים ביססה את עצמה דיקלה כאמנית וזמרת מסקרנת, איכותית ומרגשת, וצברה לעצמה קהל נאמן. בעשור האחרון שחררה עוד שני אלבומי סולו, וכתבה לאמנים אחרים (שרית חדד, מוש בן ארי, מאיה בוסקילה, שלומי סרנגה) ביניהם הלהיט "מונו".
בנובמבר 2014 יצא "ואם פרידה", אלבומה הרביעי. בין שיריו הבולטים "שבע בערב" שזכה להצלחה אדירה וכיכב במשך שבעה שבועות מיציאתו בין עשרת השירים המושמעים ברדיו. שיר הנושא של האלבום, "ואם פרידה", אשר כבש את תחנות הרדיו והפלייליסטים, סגר את השנה בין עשרת השירים המושמעים ביותר בשנה החולפת בתחנות הרדיו ובמצעדי ההשמעות השנתיים וזיכה את דיקלה בתואר "זמרת השנה" של רשת ג.
כעת יוצאת דיקלה במופע חדש, הכולל את להיטיה החדשים לצד שיריה הגדולים מאלבומים קודמים, כשהיא מלווה בלהקה של כישרונות מוסיקליים. במופע תמצאו את כל קשת המקצבים והרגשות עליהם מנצחת דיקלה בקולה הייחודי, בעוצמות מכשפות, ובכישרונה כיוצרת.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה