הגול הגדול של גולברי





אתמול נסעתי עם ביתי הבכורה למופע הגדול של הקייץ , נסענו בפקקים שעתיים מתל אביב לקסרייה. אבל הפעם לא התעצבנו כי ידענו שבסוף שורת הפקקים נגיע למקום שליו רומנטי, לארוע בסדר גודל כזה הוזמנתי פעם ראשונה ונורא התרגשתי מהמקום המדהים ביופיו ככה תחת כיפת השמיים ,שומעים מוסיקה ורואים תצוגה מרהיבה ויפייפה של בגדי הקולקצייה החדשה של גולברי.נהנו כל כך מאופן ההשקעה שהשקיעה החברה בארוע זה.



 ארוע האופנה הגדול של גולברי.בקסרייה

 זו השנה השביעית ברציפות וכולל תצוגת אופנה בכיכובה של הכוכבת הבינלאומית איילת זורר.

כמיטב המסורת המתקיימת זו השנה השביעית ברציפות, באמפיתאטרון קיסריה, ערכה רשת האופנה GOLBARY#, מופע המשלב מוזיקה ואופנה.

השנה, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2016 ערכה חברת גולברי מופע מלא של להקת משינה האגדית, החוגגת השנה 30 שנות יצירה, יחד עם תצוגת אופנה בכיכובה של איילת זורר. 

תצוגת האופנה של GOLBARY נחשבת לאחת מתצוגות האופנה הגדולות, המדוברות והמוערכות בארץ. השנה תכלול תצוגת האופנה 50 דוגמניות מובילות שיחשפו את הקולקציה החדשה


לאירוע הוזמנו גם בכירי המשק והכלכלה, מובילי דעת קהל ואושיות אופנה. בעבר, אירחה גולברי באמפיתיאטרון בקיסריה את הזמר אייל גולן, שלומי שבת, עידן רייכל , ישי לוי, להקת אתניקס, משה פרץ, שירי מימון ושמעון בוסקילה ועוד.

רשת GOLBARY נמצאת בבעלות משפחת גולברי. GOLBARY חרטה על דגלה מתן פתרונות אופנתיים ללקוחותיה, תוך שמירה קפדנית על רמת האיכות הגבוהה ביותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה