יש לי גלידה הכי טובה איפה?..........

 "אנדריי": מגוון טעמים חדשים- חלווה עם פיסטוק חלבי, מסטיק מחודש (בזוקה מעודן), טרטופו, קינדר בואנו, סורבה אננס וקוקוס, פירות יער, פסיפלורה ותפוז סיני


עיסא הוא שף המקום



ללא סוכר





מי ועל שם מי  אנדריי?..... אנדריי חבש אשר ייסד את החברה.
הוא גם אחראי ביחד עם השף על פיתוח טעמים חדשים וייחודיים .אשר שמחתי לטעום כשהגעתי וראיתי את המיבחר .הצבעים הריחות של הגלידה. הרגשתי כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים. רציתי לטעום מהכל אבל הסתפקתי בכמה טעמים ובכמה צבעים כדי לדעת שהכל טעים כל גלידה כל טעם מיוחד במינו. את הפוסט צבעתי בצבעי גלידה  כל קטע בצבע אחר .

"אנדרי", רשת הגלידריות האיכותית, משיקה לקיץ 2015 מגוון טעמים חדשים המתווספים אל עשרות הטעמים המוכרים והאהובים, כשביניהם ניתן למצוא גלידות שמנת המשלבות רכיבים בריאים כמו חלווה עם פיסטוק חלבי וכן מסטיק האהוב ביותר בטעם בזוקה מעודן, גלידת מלבי, טרטופו, וגלידות סורבה המבוססות על פירות טבעיים דוגמת: אננס- קוקוס, פירות יער, פסיפלורה, תפוז סיני, מנגו ומשמש.

הגלידה של "אנדרי" מיוצרת מזה עשרות שנים לפי מתכון העובר מאב לבן, בהקפדה יתרה על-ידי רכיבים טבעיים ומשובחים, ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים והם בעלות מרקם עשיר ותוספות של פירות טריים.יש גם גלידות לחולי סכרת ללא סוכר גם להם מגיע גלידה טובה אכותית וטעימה.

הטעמים החדשים מתווספים אל המבחר המגוון והעשיר של הטעמים המוכרים ב"אנדריי": וניל, פיסטוק, שוקולד לבן עם אגוזי לוז, קוקוס, שוקולד נוגט, קפוצ'ינו, מסטיק ועד גבינה עם תות, מקופלת ווניל-דיאט (למקפידים על המשקל).טעמים עשיר: גלידות על בסיס שמנת משובחת רכה ואוורירית, גלידות יוגורט, גלידות סורבה מפירות טריים, וגלידות דיאט נטולות שומן

* הגלידות מיוצרות במפעל הביתי מחומרים איכותיים המיובאים מחו"ל והתוספות של הטעמים מקוריות ואיכותיות

מחירים: מארז של 1 ק"ג 58 ש' .
כדור 10 ש' , 2 כדורים 17 ש', 3 כדורים – 22 ש'.

להשיג בסניפי רשת גלידת "אנדרי":  ת"א-יפו רח' יפת 138, רמת גן – בן גוריון 2, ראשון לציון- סחרוב 8, הרצליה- משכית 27 , רמלה- הרצל 87.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה