זה טבעי שלא הכל נשאר מתוח

 זה לא טבעי להשלים עם זה



סימני מתיחה?  נימים בולטים?  שיער מיותר?  קמטים בפנים? אם נמאס לכם מכל הפגמים הקטנים של הגוף, אתם מוזמנים למתחם הטיפולים רוז קליניק, בו אנשי מקצוע מנוסים, שירות איכותי ואמינות פוגשים את קידמת הטכנולוגיה. באווירה רגועה ונינוחה, שמשדרת יוקרה ותשומת לב מכל פינה, תוכלו ליהנות מטיפולים אסתטיים ברמה שלא הכרתם, ולהיראות בדיוק כמו שאתם חולמים.
בראש מתחם הטיפולים רוז קליניק עומדת שושנה לביא שמביאה עמה ניסיון עשיר ומגוון בתחום הטיפולים האסתטיים. לאורך השנים עברה לביא הכשרות רבות בארץ ובחו"ל, והתמחתה בשימוש בחוד החנית הטכנולוגית של הטיפולים האסתטיים. באופן הזה, על פי תפיסתה, יכולים הלקוחות לקבל את השירות האמין והמקצועי ביותר ולהגיע לתוצאות הרצויות.
ברוז קליניק מאמינים שגוף ונפש חד הם. כיוון שכך לכל פינה ולכל חדר במתחם הוקדשה תשומת לב מיוחדת שתספק לכם הנאה מטיפול איכותי, צוות מטפלים מקצועי  ומיומן באווירה נינוחה, רגועה ועוטפת. בזכות כל אלו מציבים את רוז קליניק בקו אחד עם מכוני האסתטיקה המובילים והמתקדמים בעולם.
הצוות של רוז קליניק הוא מקצועי ומיומן ובעל ידע וניסיון רב בתחומי האסתטיקה השונים. כל אחד מאנשי הצוות עבר השתלמויות מקיפות בתחומי הטיפול המוענקים במתחם.  בצוות הקבוע 4 עובדים ושני רופאים המומחים ברפואה אסתטית עור ופלסטיקה. המכשירים המתקדמים במתחם נרכשו לאחר מחקרים מקיפים ובחינות דקדקניות על מנת להבטיח לכם טיפול בטוח, איכותי ואמין שיניב את התוצאות המצופות.
במקום ניתן לטפל טיפולי פנים מגוונים, חידוש העור באמצעים שונים של גלי רדיו, לייזר, קרני אור, ועוד, ניתן לעשות מילוי קמטים ובוטוקס, מתיחת פנים בעזרת חוטים נמסים,  פילינג עמוק , צריבת נימי דם, הסרת קעקועים בלייזר, הסרת כתמים בלייזר בפנים ובגוף, הסרת שיער בלייזר, טיפול בצלוליט והצרת היקפים, ועוד..
בעידן המודרני בו אנו חיים, כולנו רוצים להיראות בדיוק כפי שאנו מרגישים – צעירים, בריאים ויפים. אנו, ברוז קליניק, שמחים לקחת חלק במשימה זו ולעזור לכם  להגשים את שאיפותיכם.
את הטיפולים ניתן לקבל בסניפנו  בבאר שבע ברחוב האבות 44 , או במיתר ברחוב אירוס 1 .
מידע נוסף ניתן לקבל באתר האינטרנט  www.rose-c.co.il

כעיקרון כל הטיפולים המופיעים בתפריט זה  מטרתם לשפר את  טונוס העור, את המרקם, את הגוון,
את חידוש הקולגן, שיפור קמטים והעלמת קמטוטים,  ועוד  יתרונות..
הטיפולים מבוצעים ע"י מכשור העומד בקדמת  הטכנולוגיה   העולמית. מבוסס ע"י טכנולוגיות שפותחו  ומגובות בפטנטים רשומים.
 בנובה מדיקל  תקבלו תחת קורת גג אחד מיגוון טיפולים ברמה גבוהה טיפולים להתנסות במחירים ממש נמוכים כדאי לכן לבוא לקבל טיפול לנסות אני עשיתי התפנקתי ונהנתי מיחס חם של צוות מומחים כל אחד בתחומו.

 התנסתי במכשיר שבודק רגישויות  לאלרגיות וואנטג' הוא מכשיר רפואי ממוחשב המאושר על-ידי ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ומשרד הבריאות בארץ. בעזרת המכשיר ניתן לבצע אבחון מהיר ומדויק של מצבו הבריאותי של האדם, איתור האיברים או המערכות בגוף שהכי זקוקות לטיפול ואשר גורמות לסימפטומים שחווה האדם והמלצה על טיפול טבעי יעיל למצב שיביא את האדם לבריאות טובה יותר.
האבחון מתבצע באמצעות זרם חשמלי עדין, במגע על פני העור ולא כולל אי-נוחות או קרינה. המכשיר מאבחן ומאתר את הבעיות מתוך מאגר הנתונים העצום אשר מכיל מעל 40,000 פרטים הכוללים, בין היתר, מזון, שתיה, בדים ואריגים, פרוות בעלי חיים, גזים תעשייתיים, קרינות שונות, כימיקלים, חומרי הדברה, חומרים דנטליים, עקיצות חרקים, פריחה של פרחים, שיחים ועצים, תרופות פרמצבטיות (כולל אנטיביוטיקות) ועוד.







:  התקשרו
1-700-70-81-82 





הסרת שיער בלייזר  SHR
היתרונות,:
מתאים לכל סוגי השיער כולל פלומתי (מלבד שיער לבן וג'ינג'י)
ללא כאב
מותר בכל עונות השנה
מתאים לכל סוגי העור
אם החלטת לעשות התנסות בטיפול זה ערב קודם יש לגלח את השיער (מלבד אם זה אזור הפנים)
ולהגיע עם עור נקי ללא קרם או בישום( בית שחי ללא שימוש בדאודורנט)

טיפולי פנים-
כל טיפולי הפנים שיודגמו ביום זה אינם  יוצרים טראומה או פציעה  לעור, הטיפולים נעימים, בסיום הטיפול העור נראה נפלא.
טיפול  פנים RF
     בעידן המודרני, כשתוחלת החיים הולכת ומתארכת, כולם רוצים להיראות בדיוק כפי שהם מרגישים - צעירים ובריאים. אולם גנטיקה, חשיפה לשמש, זיהום סביבתי, עישון, תזונה לקויה, חוסר שינה ומתח - פוגעים בגוון האחיד של העור ומביאים לרפיונו, גורמים להיווצרות כתמים ונגעים ומאיצים הופעה של קמטים.
    ללא כל ספק, הקדמה בתחום האסתטיקה מקבלת את הביטוי המקצועי בטכנולוגיות מתקדמות.
     טיפולים באמצעות מערכת   אקסנט    פותחו עבור מרכזים אסתטיים, כדי להעניק טיפול מקיף לעור הפנים ולהשגת תוצאות קליניות מרשימות באמצעות טכנולוגיית גלי הרדיו (Radio Frequency  RF™),  החדשנית והבטוחה בעולם האסתטיקה.    מטרת הטיפולים היא הצערת עור הפנים, שיפור מרקם העור ומיצוקו, טשטוש קמטים וקמטוטים, הפחתת נקבוביות פעורות ומוגדלות, החזרת הברק הטבעי וכתוצאה מכך שיפור משמעותי ביותר של מראה העור הכללי.


הטיפולים הניתנים לבצע במערכת זו
הצערת עור הפנים, הצוואר והמחשוף
מיצוק העור
שיפור במראה קמטים וקמטוטים
שיפור בטקסטורה של העור
הקטנת נקבוביות
טיפול באקנה
 השבת זוהר וברק טבעי לעור


טיפול פנים WISH
הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר WISH PRO, בו ניתן לטפל בכל מצבי העור, המכשיר עובד באמצעות המרה של פולסים  אלקטרו מגנטיים , לשדות אנרגטיים פעילים.
מבצעים החדרת חומרי הזנה באמצעות קפסולה ייחודית, אישית, וסטרילית, במרכיבים פעילים.
נעשת התאמה לעורך, ניתן לבצע החדרת חומרים  למטרת חידוש העור, או הזנתו, או הרגעה....

טיפול ה-JEET PEEL
טיפול אנטי אייגינג שכל מרכיביו  טיבעיים, מאפשר ניקוי העור מבלי ליצור כל פציעה, הטיפול מעשיר את העור בחומרי הזנה.
בטכנולוגיית הג'ט, יוצרת לחץ אטמוספרי במהירות של 200 מטר לשנייה, מדויק ומבוקר משולב עם מים, אויר וחומרים פעילים.
באמצעות הידית הייחודית, הנוזל המואץ מתפרק לטיפות מיקרוסקופיות (5-20 מיקרון). זרם זה של טיפות זעירות יוצר ,בין היתר, הפרשי לחצים אשר בסיועם ניתן להחדיר תכשירים אל העור.
פעולת הג'ט אף מסייעת לשיפור זרימת הדם בפנים, להסרת לכלוך ופיח, תוצרים של פגעי עור ושכבות עור מתות, לפתיחת תעלות נקבוביות העור ובכך מאפשרת הגעת מרכיבים חשובים לפנים ולהתחדשות התאים .
על ידי עידוד זרימת הלימפה בפנים ובצוואר, נוכל לטפל בזרימת הדם והנפיחויות בפנים.
לטיפול סילון יש השפעה חיובית על טיפולי ניקוז לימפטי ידניים.
הפעלת לחץ סטטי, אפקט הקירור הקל, רעד של העור, והאינטראקציה בין הטיפות המזעריות על פני השטח של עור בכל שלב כדי ליצור תגובה חזקה של מערכת החיסון, עלייה בזרימת הדם ומערכת הלימפה.
*הטיפול נעשה עם מים פיזיולוגיים+ ויטמינים.

טיפול NIR

טיפול בעזרת קרן אור בתחום האינפרא  אדום
הטיפול נעים, עם חימום עדין של העור
עומק החדירה  שלן קרני האור היא כ- 3 מ"מ
הטיפול גורם  לכיווץ  סיבי הקולגן והאלסטין וגורם לתאי הפיברובלסט לייצר קולגן חדש.
משפר באופן ניכר את חילוף החומרים, ואת זרימת הדם.
משפר את הקמטים ואת מראה העור.


בדיקת BioScan – איתור וטיפול באיברים מוחלשים ואלרגיות
בדיקה ממוחשבת, נעימה וללא קרינה המספקת תשובות רבות ומפורטות לגבי מה שקורה בגוף.
בדיקת המצב הבריאותי של איברים או מערכות בגוף, כולל מערכת החיסון (ובתוכה כל נושא האלרגיות והרגישויות), המערכת ההורמונלית, מערכת העצבים, הלב, הכבד ואיברים נוספים.
בדיקה מפורטת של הדברים שכדאי לך לאכול והדברים שמפריעים לגוף שלך, למשל: גלוטן, חלב, בשר, ביצים, פירות שונים, ירקות שונים, קטניות ועוד, מתוך מאות פריטים אותם אפשר לבדוק.
בדיקת חסרים תזונתיים בגוף – ויטמינים, מינרלים, פרוביוטיקה,  אנזימי עיכול, חומצות שומן, חומצות אמינו ועוד.
התאמת הטיפול האישי המדויק שיאושש ויניע החלמה בגוף באמצעים טבעיים, כמו: הומאופתיה, צמחי מרפא, פרחי באך ועוד מגוון כלים לאבחון וטיפול.
הבדיקה מתבצעת על מכשיר המאושר על-ידי ה-FDA ומשרד הבריאות כמכשיר לאבחון רפואי.#רוז קליניק



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה