נומי נומי ילדתי ולא תישני במיטתי

שלום הורים  היום אכתוב מנקודת מבט שלי כסבתא לשלושה נכדים קטנים. פעם בעבר כשאני הייתי אמא לאחר לידת ביתי הבכורה הלכתי לאמי ונשארתי אצלה חודש. כי פחדתי ללכת לביתי יחד עם תינוקת שבאה ללא הוראות  הכנה .והפחד שיתק אותי לא ידעתי איך מטפלים בדבר הקטן הזה. איך מקלחים  ומתי יודעים שהיא שבעה ולמה היא בוכה ללא הפסקה. בקיצור את כל השאלות שלי  שאלתי את אימי שעזרה ותמכה בי וכמובן בעלי אבל לא היה עוד את מי לשאול לא היה פיסבוק .ולא דולות. ולא הדרכות שום דבר. רק חברות שילדו  יכולתי להעזר ולשאול אותן שאלות.היתה  לי בעיה שממש התקשתי איתה לא הצלחתי להרדים את ביתי  במיטתה. הייתי חייבת להרדים אותה בעגלה ורק בנדנודים .כי לא היה למי לפנות.וזה היה מתסכל כל לילה אותו דבר ולא ידעתי מה לעשות ומה לא לעשות.

וכיום הורים יקרים דור חדש שקם וגדל אל תוך עולם שלם של פתרונות להורים. 
שכעת יש לכם סדנאות להורים, מלמדים אתכם איך להתנהג עם הילדים, נותנים לכם יעוץ שינהיעוץ הנקה.... אפילו הכנה ללידה!
 אנחנו צמחנו מניסיון ומהעצות של סבתא. יש לי כמה תובנות כי חלפו להם שנים ואני רואה את נכדתי ישנה במיטתה בלי בעיה כי החיים לימדו אותי.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה