בקינוח כזה כולם היו רוצים להתקנח



 אפצי אפצי אני ממש מר אפצי



אוי ושוב אנחנו פה בחורף .מנוזלים כולם מסביב שותים תה לוקחים ויטמין סי וזה לא הרבה עוזר הילדים הקטנים כבר יש להם אף אדום כמו של ליצן. והאף שורף ואדום ויובש מסביבו וכשגיליתי את הקלינקס עם ריח האקליפטוס באה ישועה לאפי הקטן והאדום הריח פתח את נקבוביות הריח וקיבלתי משב רוח קליל אל תוך אפי  ממש תענוג לקנח את האף אם קלינקס לושן הוא מועשר בתמצית האלוורה מכיל קרם לחות בהגנה על האף   במניעת גרודים ואדמומיות בזמן ההצטננות רכות מלטפת שחשים בכל קינוח אף.בא לי קינוח. יש גם בריח נקטרינה ממש פרדס בתוך התיק הפרטי שלי איזה ריח של הדרים יש בנייר הטישו הזה כיף אמיתי.





טישו שיק

מותג הטישו המוביל בישראל קלינקס בחדשנות לחורף 2014:

Kleenex
To go

מגבוני אף באריזות כיס מעוצבות


חברת חוגלה קימברלי משיקה בחורף 2014 תחת מותג הטישו הגדול והאהוב בישראל קלינקס- את מגבוני האף "קלינקס TO GO " –מגבוני אף מעוצבים הנכנסים לכל כיס ותיק.

מיכל תמרי, סמנכ"ל שיווק Home Care בחוגלה קימברלי: "טרנד הנוחות כבר מזמן הפך לאחד הטרנדים החשובים בעולם ובישראל. הצרכנים מחפשים בכל מוצר מעבר לתועלות הפונקציונליות שלו, גם כיצד הוא משתלב בשגרת היום יום בקלות. ההשקה החדשה מאפשרת לצרכנית לקחת עמה לכל מקום, גם בתיקה, בארנקה ובכיסיה את הטישו האיכותי של קלינקס". 

קלינקס TO GO, יימכר במארז רביעייה מהודר ומגיע בעיצובים מרהיבים וטרנדיים ולמעשה מהווה אקססורי לכל דבר. כל אריזה מכילה 8 ממחטות טישו רכות ואיכותיות.


מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 ₪ למארז המכיל 4 אריזות כיס
להשיג ברשתות השיווק והפארם


 ויש קלינקס לושן הוא מוצר הטישו האיכותי ביותר שנמכר על המדף -  מועשר בתמצית אלוורה ומכיל קרם לחות וויטמין Eהמסייעים בהגנה על עור האף ויעילים במיוחד במניעת גירוי ואדמומיות בזמן הצטננות.
לקלינקס לושן רכות ייחודית שניתן לחוש בה מיד בעת השימוש לתחושה מלטפת בכל קינוח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה