תגידו ok לדוקטור k!

את מוצרי דוקטור k הכרתי כשנולדה לי נכדה ראשונה אז חיפשתי מוצרים טבעיים לגזים ולכאבי השיניים והחניכיים לקטנים .אז עזרו לנו מאוד .כל כך שמחתי לשמוע שהיום יש עוד מוצרים לתופעות שבאותו בקיץ מחלות ילדים לרוב מלוות בחוסר נוחות גדולה, חוסר שקט, קושי בשינה, בכי וחום עקיצות. כוויות וכו'.
ישנם דרכים טבעיות וטובות לתמוך ולסייע לכוחות הטמונים בגוף בתהליך החלמתו, הקיץ מביא איתו את מחלות הקיץ. כוויות שמש. עקיצות שלשולים וכו.. לכן אני מסודרת ותמיד בתיק היציאה מהבית יש לי ערכה מוכנה למלחמה במזהמים ובכך לזרז את תהליך ההחלמה .קבלו המלצה לערכת קיט .5 בקבוקונים שכל אחד מיועד לתחום אחר. הסיפור של דוקטור k.
מתחיל לפני למעלה מ 50 שנה. משפחה ששורשיה עמוקים בצורת הצמחים המסורתית אשר בשילוב פיתוח מתקדם. הפכה למותג משגשג. מסורת וקידמה מביאה את דר' k את בשורת הצמחים בשיטת הכנה עדינה המדויקת לכל שלב בחיים.
דוקטור קיי
.







מותג ד"ר קי, הנו מותג מוביל בקרב אימהות וילדים, המציע מגוון סדרות של מוצר

 המבוססים על עולם תמציות מרפא. המותג משיק מידי שנה תמציות מרכיבים טבעיים לכל שלבי החיים אשר פותחו בשיטת הכנה דינמית וייחודית, המאפשרת לשמור על איכויות הגבוהות של הצמח,  במטרה להביא לריפוי עצמי. (מינימום צמח, מקסימום תועלת)

החברה מלווה נשים החל משלב ההיריון, הלידה, ההנקה והתפתחות התינוק ועד שלבים מתקדמים במחזור החיים שלנו כבני אדם. מוצרי ד"ר קיי מבוססים על תמציות המועשרות בצמחים עדינים ומיוצרים במפעל העומד בכל תקני האיכות על מנת להבטיח את טיב המוצרים ואיכותם. החברה הוקמה מתוך אמונה בדרך חיים טבעית ומתוך רצון לאפשר לכל המאמין בדרך זו, פתרון טבעי זמין ונוח לשימוש עצמי.





 חברת ד”ר קיי ישראל בע”מ הוקמה מתוך אמונה בדרך חיים טבעית ומתוך רצון אמיתי לאפשר לכל המאמין בדרך זו פתרונות טבעיים, זמינים ונגישים.

מוצרי חברת ד”ר קיי ישראל בע”מ מספקים מגוון רחב של תמציות המתמחות בהריון, לידה והנקה, ילדים ומבוגרים. המוצרים שלנו מבוססים על ידע בלעדי וניסיון מקצועי רב שנים עם אלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ ובעולם.

מוצרי חברת ד”ר קיי ישראל בע”מ מבוססים על פורמולות ייחודיות ומיוצרות במפעל העומד בכל תקני האיכות על מנת להבטיח את טיב ואיכות המוצרים.


  • תיק צ'יק של ד”ר K מכיל חמש תמציות:
  • פיקצ'יק – לאחר עקיצות יתושות
  • אאוצ'יק לאחר נפילות וחבלות
  • כוויצ'יק לאחר חשיפה לשמש או מדוזות
  • טונצ'יק –לענייני בטן
  • ויטלצ'יק להחזרת חיוניות לילדים “כווץ'”
  • פיקצ'יק רכיבים פעילים: תמצית במינון עדין של לחך ...
  • כוויצ'יק רכיבים פעילים: תמצית במינון עדין של סרפד ,פלנסגו , קלנדולה

בי3 ל-7 טיפות לפה ישירות מהטפטפת עד 10 פעמים ביום. במידת הצורך ניתן לחזור על המנה כל 30 דקות עד הטבה. במקרים של שילוב עם תמצית נוספת יש להמתין 20 דקות בין תמצית לתמצית. המוצרים מכילים תמציות צמחים במינון עדין ומדויק ביותר, בצורת הכנה ורקיחה ייחודית של ד”ר קיי המפיקה יתרונות מדויקים וספציפיים. המוצר הינו ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.
המוצרים הינם תוספי תזונה ואין לייחס להם כל סגולת ריפוי או חיזוק. בכל בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה