good life משיקה את החיים הטובים!

 לפני 3 שנים אירגנו טיול למילאנו אבי זל ואנחנו הבנות והנכדים  כשחשבנו על אבא שלי שהיה אז בן 80 איך  ניקח אותו   והוא בטח יתעייף כל פעם.מה נעשה ? חיפשנו  רעיונות וגילינו את האתר good life נסענו לראשון לציון לסניף שלהם וגילינו עולם שלם לגיל השלישי. ורכשנו עבורו את המקל כיסא. שעזר לנו המון בטיול . אבי נהנה כל כך ואנחנו שמחנו בשמחתו שטייל איתנו כמו גדול. מבלי להתלונן. זה היה הטיול האחרון שלנו איתו  מתגעגעים אליך נורא.




כיף לעזור למבוגרים עם כל מיני רעיונות שממש עוזרים להם .

 שמחתי לגלות  שהרשת החדשה לגיל השלישי ממשיכה להתרחב:

 גודלייף משיקה סניף חדש ברמת גן







גודלייף, המציעה פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי, מתרחבת ומקימה סניף חדש ברמת גן בהשקעה של שני מיליון שקלים. הסניף החדש, המצטרף לסניף הקיים בראשל"צ, נפתח ברחוב מבצע קדש 56 במתחם ACE (מול הום סנטר) ומתפרס על פני שטח עצום של 700 מ"ר. 


גודלייף הוקמה ב-2021 מתוך רצון להנגיש לבני הגיל שהשלישי את כל המוצרים והשירותים שיסייעו להם לשמור על איכות החיים במקום אחד ובהתאמה אישית. כעת פותחת הרשת את סניפה השני במרכז הארץ עם חלל מונגש ונח. כמו הסניף בראשון לציון, גם הסניף החדש יציג את כל המוצרים, כל הפתרונות וכל מה שיכול לסייע לבני הגיל השלישי להנות מחיים עצמאיים ונוחים. 


בין היתר ניתן יהיה למצוא בסניף החדש עזרי בטיחות לחדרים השונים בבית בדגש על מניעת נפילות, קולנועיות מתקדמות, כורסאות מיוחדות לקימה קלה, ציוד רפואי ועזרי יום-יום – והכל במטרה לאפשר לכל אדם לנהל שגרת חיים נוחה ואיכותית ככל שניתן – גם בגיל השלישי, ולהפוך את הבית לנגיש יותר וקל יותר לתפעול.


גם מהסניף החדש ניתן יהיה לבצע משלוחים לכל חלקי הארץ, לקבל ייעוץ מקצועי בכל המחלקות וכן מוקד ששירות טלפוני ואינטרנטי לייעול הקשר עם הלקוחות ו/או בני משפחותיהם.


ניצן שקל, מנכ"ל גודלייף: "מאז הקמת גודלייף אנחנו רואים מגמת עלייה בקרב אוכלוסיית האזרחים הוותיקים המעוניינים לרכוש מוצרים איכותיים שיקלו על חיי היומיום שלהם וישמרו על ביטחונם. אני שמח על היכולת הגדלה שלנו לספק עבורם את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. המטרה שלנו היא להמשיך ולספק לבני הגיל השלישי את כל הפתרונות, השירותים והמוצרים שיכולים לעזור להם לשפר ולשמר את העצמאות האישית שלהם ואת איכות חייהם ביומיום".



אתר החברה: https://goodlife.co.il/

מוקד טלפוני: 03-6343464

 













תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה