סיגל בבאי מסבירה לך פנים!

 


המון זמן רציתי לפנק את עצמי. עברו עלי שלוש שנים מאוד קשות. שבהם איבדתי את הורי קודם אמי נפטרה מהמחלה הארורה. ובתום שנתיים אבי ישן ולא קם יהי זכרם ברוך. ובתוך כל זה נכנסה הקורונה. עברתי תקופה קשה של אובדן ואין חשק לעשות כלום. אבל החיים ממשיכים להם וחייבים לנסות להמשיך את החיים. למרות שמאוד קשה. כל העצבות הזו גורמת לפנים שלי להראות עייפות ולא זוהרות. כשבן אדם עצוב רואים זאת על פניו. וכשהוא שמח גם רואים שהפנים קורנות להם.

אז החלטתי הבוקר לפנק את עצמי כששמעתי על קוסמטיקאית מעולה ומומלצת שמחתי לקבוע אצלה תור. היא קיבלה עד עכשיו בפתח תקווה, והיה לי קשה להגיע אליה. היום היא מקבלת פעם בשבוע בשוהם בביתה. ממש קרוב אלי לבית אני גרה בזיתן.

 לפני הטיפול


 אחרי הטיפול


כשהגעתי אליה היא פתחה את דלתה בחיוך קסום עם אנרגיות חיוביות על הבוקר אישה חמה ומקסימה. נכנסתי לחדר שכבתי על המיטה, והיא אבחנה את עורי העייף המלא פיגמנטציה, אני לא מבינה כל כך מה עברתי בטיפול כי לפני כל טיפול היא הסבירה לי מה היא עושה אבל אני עם הזיכרון שלי שכחתי פרטים. אבל זכרתי את הטיפים שנתנה לי מה מתאים לי ומה אני צריכה לברוח ממנו. באווירה נעימה ושלווה, עם חיוך גדול, ניחוח שמנים ארומטיים ומוזיקת רקע ותאורה רכה לאחר אבחון מקצועי של עורי התחילה את הטיפול פנים שהותאם באופן אישי לצרכי המיוחדים.

 





סיגל בבאי תושבת שוהם כבר 21 שנים .הקוסמטיקאית עם ידי הפלא הרוקחת לפנים , משחות קסם כאלה סיגל ראתה את פניי אבחנה אותו ורקחה בדיוק את מה שמתאים לעור שלי .תסמכו עליה שתדע להתאים לכם את הטיפול המתאים סיגל מסבירה כל שלב עם הסבר מפורט על כל טיפול שהיא עושה. סיגל זאת קוסמטיקאית שמפנקת לא רק את הפנים.
יש לה מכשיר ששמים על הראש שעושה עיסוי לרקות עם מוסיקת רקע. שעושה חשק לישון .(או אפילו לקחת אותו הביתה) וואו איזה כיף זה היה❤️ . סיגל תהפוך את הטיפול לחוויה מהנה ויעילה.


הפנים שלי לאחר הטיפול כאילו קילפו מעליי כמ שנים טובות . הפנים קורנות מלאות חיים.

כיף שהיא מקבלת גם בשוהם .התקרבה אלי גם פיזית מרחק אליה כ15 דקות ,
סיגל בבאי, קוסמטיקאית ודרמתרפיסטית מוסמכת, מומחית לבריאות העור בעלת ידע נרחב,
לכן, אל תתפשרו על פחות לעור הפנים שלכם! אם אתם מחפשים קוסמטיקאית איכותית עם ידע עשיר ונרחב אין ספק שסיגל בבאי היא הכתובת עבורכם.
הקליניקה בפתח תקווה ובשוהם

פרטים נוספים:

סיגל בבאי - דרמתרפיסטית מוסמכת. מומחית לבריאות העור




סיגל בבאי מומלצת מאד, נעימה וחביבה מאד, וכמו כל קוסמטיקאית טובה, התאימה לי בדיוק את החומרים שאני צריכה כדי להמשיך ולטפל בפיגמנטציה בבית.

אם אתם מחפשים קוסמטיקאית באזור שוהם , זה בשבילכם. ובמיוחד בשבילכן :)
האמת? שווה לנסוע גם מרחוק יותר. ויש חניה חופשית!!! 

תודה, סיגל. את נהדרת, נתראה בקרוב:)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה