פיאה לא רק לדתיה.המעצב שהופך את השיער שלנו ליצירת אמנות

איזה כיף .לא צריך לצבוע את השיער לא צריך לעשות פן ולשרוף את השיער כל פעם עם מיבש שיער. יש פתרון .מעכשיו אפשר ללכת עם פירה.ולהראות כאילו זה שיער טבעי שלך.לא רק לדתיות .עולם יכולים להראות במיטבן והכי כיף אם בא לי תלתלים.או חלק זה ענין רק של כמה דקות וזהו .בלי ללכת למספרה לחכות .לצבע החלקות .תענוג אמיתי.


אם בעבר היה מדובר בנחלתן של נשים ראוותניות או של זמרות עם שם עולמי, תוספות שיער ופאות של היום מיועדות לכל אישה ובכל שלב בחיים. ניסינו את הפאות של האמן אלי כהן וחזרנו עם תובנות.


בדומה לבוטוקס, חומצה היאלרונית ומילוי שפתיים שהיו בעבר נחלתן של קבוצת נשים מצומצמת וכעת הם נחלת הכלל, כך גם תדמיתן של פאות ותוספות השיער שעברה מהפך לא קטן בשנים האחרונות והכל בזכות אלי כהן. אם בעבר יכולתם להבחין בקלות בין שיער טבעי לתוספת או לפאה, הרי שהיום כבר בלתי אפשרי לדעת למי רעמה טבעית ומי נעזרת בקצת פריזורה שהייתה פעם של מישהי אחרת. 


תכירו את אלי כהן, אמן הפאנות ותוספות השיער המוביל בישראל

אלי כהן נחשב לאושייה בתחום הפאנות ותוספות השיער. כהן אל התחום הגיע מעולמות התיאטרון והבמה, כאשר התמחה בפאנות ולמד את רזי טכניקות התקנת פאות והעבודה עם שיער טבעי.

"אלי כהן – המרכז לפתרונות שיער" נוסד ע"י אמן הפאות אלי כהן בשנת 1980 והפך למקור עלייה לרגל לנשים המעוניינות לשדרג את המראה בתוספות שיער טבעי, נשים עם שיער דליל שמעוניינות להוסיף נפח או להאריך את שיערן ונשים המתמודדות עם מחלות לצד שירות מכל הלב, ההופך את הביקור במרכז לחוויה מעצימה ומרגשת בכל פעם מחדש.

המרכז של אלי מתאפיין ביושר והגינות מקצועית שאין שני לה. הפאות של אלי מיוצרות על ידו בהתאמה אישית, טילור מייד מה שנקרא, כך שאין פאה מוכנה מראש. אלי הוא זה שמכין את התבנית, את השיער, את הרשת עצמה ולאחר מכן הוא שולח זאת למפעל על מנת שיוכלו להכניס את השיער אל תוך הרשת. אחד היתרונות בפעולות אלו היא בחירת הצבע המדויק של הלקוחה, ישנן לקוחות שלהן שיער מיוחד שמאוד קשה לחקות, אך בזכות העובדה שאלי הוא זה שמכין את הפאה הוא יכול לשלוט בצבעוניות שלה כך שכל פאה מותאמת באופן מושלם לראש הלקוחה באופן מקסימלי.

דוגמה להגינות המקצועית של אלי היא "לא בכל מחיר". אלי הוא מקצוען ללא פשרות, כך שאם פאה מסוימת או תוספות שיער בסגנון כזה או אחר לא יתאימו ללקוחה – אלי ייבחר עבורה את מה שנכון או במקרה קיצוני יותר, פשוט ימליץ לה לוותר. אנחנו אוהבים אנשים כמו אלי.

איכות השיער במרכז של אלי כהן מדורגת במקום גבוה ביותר. מדובר בשיער טבעי בלבד, אירופאי ומשובח. ללא שערה סינתטית אחת וכל זאת על מנת לספק הרגשה טבעית ותחושת נטורל.

אלי מרכיב תוספות שיער בשיטת הקשירה. זוהי שיטה ייחודית בשונה מהלחמה אשר יכול ליצור נזק לקרקפת. בזכות השיטה הפאה או התוספת אינה מהווה אי נוחות, קושי או כבדות על השיער. ישנן לקוחות שונות המספרות כי בעבר כשהיו עושות הלחמות היה מאוד קשה להן לישון על הכרית כיוון והיו מרגישות את התוספות וזה היה מפריע להן. בשיטת הקשירה שפיתח אלי כהן התוספות או הפאות מרגישות כחלק בלתי נפרד מהשיער ומהקרקפת כך שאין כל הפרעה בשעות היום או הלילה.

הפאה שלך דורשת תיקון? אין בעיה, במרכז של אלי כהן מבצעים גם תיקונים עבור פאות קיימות ותוספות שיער שהשתבשה עליהן דעתן. בקיצור, יש לכן כאן אבא ואמא לכל דבר ועניין. מי צריך יותר מזה?

אבל אלי הוא לא רק אמן, הוא גם מלאך: עבודתו של אלי עם נשים המתמודדות עם סרטן הביאה אותו לא פעם למדידות ושירות גם במחלקות האונקולוגיות ברחבי הארץ. כאשר ביקר במחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בשנת 2002, הופתע לגלות נשים רבות המסתובבות במחלקה ללא פתרון מלא לשערן. לצורך זאת הקים בהתנדבות את המספרה במחלקה האונקולוגית של בית החולים איכילוב, המשרתת אלפי נשים ומאפשרת להן לקבל טיפול מלא במקום במהלך הטיפולים. כיום ממשיך אלי ללוות נשים רבות במהלך הטיפולים, מגיע למדידות גם בבתי חולים ועובד בשיתוף עמותת "בראש מורם" למען חולי אלופציה אראטה.


לפרטים נוספים:
אלי כהן : אתר החברה:    https://www.hair-center.co.il
פייסבוק: אלי כהן - אמן תוספות השיער, מילוי ועיצוב
אינסטגרם:  eli_cohen_hair
טלפון: 03-3010118

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה