בא לי לפנק אותך!


נכד חדש נולד .אז לא נפנק אותו במוצרים מהטבע .עור רגיש כמו של תינוק. חייב תכשירים שיפנקו את גופו. ללא כימיקלים. הכי קרוב לאמא אדמה. שמחתי לגלות את מיכל סבון טבעי. הזמנתי מוצרים לנכד החדש
בואו גם אתם להתפנק עם מגוון מוצרים טבעיים, בריאים ללא כימקלים. בואו לגלות את המוצרים המתאימים לכם. מיכל סבון טבעי. מייצרים מגוון של מוצרים לכל המשפחה .אני בחרתי לכבוד הנכד החדש מוצרים בשבילו.



חמאת שיאה גולמית איכותית בכבישה קרה – באריזת חסכון של 250 מ”ל.



מתאימה לשמש כחמאת גוף טבעית כפי שהיא או בשילוב שמנים אתריים, או כבסיס להכנת קרמים ומשחות. מתאימה גם לשימוש נקודתי וכן לילדים ולתינוקות.
עשירה בלחות, עדינה, ומקלה על עור יבש ומגורה

שמן שקדים

שמן השקדים מפנק במיוחד ובאיכות נדירה ומוקפדת. הוא אורגני ומופק בכבישה קרה, בסחיטה ראשונה. הוא שמן בסיס קליל, עדין ומלא הזנה ולחות. הוא מתאים מאוד לזמנים הקסומים של הריון ולידה, ובעיקר לעיסוי, גם של תינוקות וילדים.

ושמפו/סבון נוזלי לתינוקות



שמורכב כל כולו מחומרי גלם ממקורות צמחיים וטבעיים (חוץ ממים מזוקקים ומעט מלח מינרלי מים המלח – שניהם באים ישירות מאימא אדמה).



אודות מיכל 

מיכל סבון טבעי התחיל  במטבח הבית בקריית טבעון אי שם ב-2007. והיא מאמינה עכשיו שקוסמטיקה טבעית בריאה וטהורה צריכה להיות זמינה לכולם,

"במחיר הוגן. להשתמש יום-יום רק בקוסמטיקה בריאה זאת זכות של כל אדם, לא רק של בעלי היכולת. הרגישה שחברות הקוסמטיקה סתם מנפחות מחירים, הרבה בשביל הפוזה היוקרתית (יקר מאוד = איכותי מאוד) ושולי רווח גבוהים מאוד" .מפי דבריה של מיכל.




 המוצרים של מיכל סבון טבעי עשויים מחומרי גלם משובחים, טבעיים וטהורים, ועוברים תהליך ייצור מוקפד ואוהב בעבודת יד, על מנת להבטיח שיהיו איכותיים, בריאים ובטוחים לסביבה, התוצאה מוצר טוב במחיר טוב, בפשטות וללא גימיקים, הסוד עסק משפחתי וירוק, ובחירה של חומרי גלם טבעיים ואיכותיים, עד לקבלת המוצר הסופי.

באתר של מיכל סבון טבעי תמצאו מגוון מוצרים נהדרים, מוצרי טיפוח, שמנים אתריים, סבונים מוצקים ונוזליים, מוצרים לטיפוח השיער, דאודורנטים טבעיים, מוצרים לתינוקות וילדים, מארזי מתנה מוכנים, ועכשיו לקראת חג פסח מאוד כיף וכדאי להביא מתנה מיוחדת בעבודת יד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה