בייבילנד 2022

תערוכת בייבילנד 2022 עכשיו נפתח לשלושה ימים.  התערוכה הגדולה ביותר בישראל להורים ולהורים שבדרך, מזה שלוש עשרה שנים.

למעלה מ-70 דוכנים של המותגים המובילים בשוק מוצרי התינוקות, נפגשים תחת קורת גג אחת באירוע ססגוני שכולו חוויה מרגשת.

התערוכה מציגה את כל החידושים והפיתוחים שהם המילה האחרונה בעולם מוצרי התינוקות ומציעה מוצרים במחירים אטרקטיביים, מתחם ג'ימבורי ענק, מתחם הנקה, בית קפה ושלל פעילויות והפתעות🎁
בייבילנד Babyland

מותגי התינוקות , מוסטלה בלנאום ו- NUK בתערוכת בייבילנד 2022

 

פעילות פרסים חווייתית, פינות צילום מיוחדות לאינסטגרם, מדבקות שם אישיות לבייבי ומגוון מתנות, הטבות והנחות! 

מותגי התינוקות של ניאופרם מוצרי צריכה מככבים השנה בתערוכת בייבילנד!,

 לצד מותגי הדרמו-קוסמטיקה מוסטלה ובלנאום לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, ומותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם NUK.



 

מותג מוסטלה, המומחים בעור של תינוקות, מציע מגוון של מוצרים חדשניים ובטוחים לשימוש מגיל לידה2 ומותג בלנאום המציע את שמן הרחצה המומלץ ביותר3, מזמינים את ההורים להצטלם עם הבייבי, להרגיש בטבע ולהנות ממגוון מוצרים במחירי מבצע ייחודיים. בביתן יינתן מידע רחב על מגוון מוצרי בלנאום ויחולקו דוגמיות מוסטלה להתנסות. כמו כן תוצע ערכת לידה מושלמת של מוסטלה בשווי 287.5 ₪ הכוללת: משחת החתלה 3 ב-1 100 מ"ל, ג'ל רחצה לגוף ולשיער 500 מ"ל, שמפו קצף לתינוקות רכים 100 מ"ל, קרם גוף לתינוקות ולילדים 300 מ"ל, קרם פנים מועשר לעור רגיל 40 מ"ל ב-189 ₪ בלבד! + סל ארגון לשידת ההחתלה מעוצב מוסטלה במתנה! 

בקניה מעל 99 ₪ ממגוון מוצרי מוסטלה מקבלים דובי מעוצב של מוסטלה במתנה**!



בבלנאום יוכלו ליהנות המבקרים בתערוכה ממחיר אטרקטיבי במיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.


מותג NUK המציע את מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, יציג את מוצצי NUK המעוצבים והפתוחים שלא יהיו לתינוקות פצעים מסביב לפה על-ידי המועצה והרוק שהם מיתרים מסביב לפה מאוד אהבתי את הרעיון שהמוצצים פתוחים לאיורור.רעיון גאוני .


 והמומלצים על ידי אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות4. NUK מזמין את ההורים, להגיע ולהכיר מקרוב את מגוון המוצרים וביניהם פריטים בעיצובי רטרו עם דמויות דיסני


 האהובות, ומוצצים עם פתחי אוורור גדולים במיוחד, המעוצבים במיוחד לעור העדין של התינוק. המבקרים בביתן NUK יוכלו לקבל במתנה

מדבקות מעוצבות עם שמו האישי של הילד, שיופקו במקום במגוון גדלים, להדבקה על מוצצים, בקבוקים וכוסות. עוד בביתן NUK, ניתן יהיה לקבל מידע והסברים לגבי המוצצים, כוסות המעבר, בקבוקים ומוצרים נוספים וגם ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי NUK בהנחות מיוחדות לתערוכה, לדוגמה: זוג מוצצים ב- 24.90 ₪ בלבד (במקום 39.90 ₪) או כוסות התפתחות ב- 29.90 ₪ בלבד! (במקום 44.90-49.90 ₪).

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה:" אנו שמחים על ההזדמנות לפגוש הורים והורים שבדרך במסגרת התערוכה. מפגש בלתי אמצעי אחרי הקורונה בו הם יוכלו לחוות ולהתרשם ממגוון המוצרים והחידושים שלנו החל מחיתולי בייביסיטר, מוצרי נוק ומוסטלה. אנו קשובים לצרכנים ולצרכניות שלנו ונשמח לשמוע את התרשמותם מהמוצרים שלנו. נמשיך להעניק מענה מיטבי עם המוצרים והחידושים הטובים ביותר, יחד עם מחירים אטרקטיביים והטבות ייחודיות ובלעדיות לתערוכה".


תערוכת בייבילנד תתקיים באקספו ת"א, בין התאריכים 31.5-2.6.22

1 עפ"י נתוני סטורנקסט שנים 2018-2021
2 מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים
3 עפ"י סקר מכון ברנדמן, אפריל 2016
4 מחקר שוק בלתי תלוי בקרב 50 מיילדות, 50 רופאי ילדים ו- 50 אורתודונטים, גרמניה 2017
*בכפוף לתנאי הפעילות
**עד גמר המלאי



       

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה