the love boat!

הפלגות וקרוזים הם ללא ספק חופשה חלומית. בין אם בחרתם בהפלגה עם כל המשפחה, לבין הפלגה עם בן/בת הזוג. בהפלגה תוכלו ליהנות ממבחר קרוזים ליעדי נופש באירופה כגון: רודוס, רומא, קרואטיה, קפריסין ועוד במחירים המשתלמים ביותר. קרוז יוקרתי עם אירוח של 5 כוכבים הכולל שלל פינוקים כגון: מסעדות, קזינו, מועדוני לילה, מתקני ספורט ועוד.

לפני שבוע לכבוד יום הולדתי החלטנו כמתנת יום הולדת ללכת להפלגה במקום טיסה. להרגיש בספינת האהבה.

אז השקמנו קום. נסענו לנמל חיפה. כל תהליך הציק איןץ ערך המון זמן. לקשישים זה היה ממש קשה . הדרך ארוכה ומסובכת יש שם גם גשר ארוך שהם צריכים לעבור אותו בהליכה. קחו בחשבון  שזה ממש קשה לעבור את המסלול הזה.

כשעלינו סוף סוף לספינה אז מתחיל הנופש שלנו.זה ההבדל בספינה מטיסה. החופש מתחיל ברגע שעולים לאוניה כבר נכנסים לארוחת צהריים מגוונת עשירה וטעימה.

בספינה עוד לפני שהפליגה יש כבר הופעות מסביב לשעון. כמו שעור ריקודים. ספורט. טברנה יוונית ועוד. יש שני בריכות שני זאקוזי שממש נהנו מהם. הבריזה של הים ממש נותן לגוף להיכנס לשלווה ורוגע. דרך אגב לא התחברנו לוויאי פיי רצינו שקט חמישה ימים ללא טלפון זה היה פשוט להתנתק מהעולם. ולהיות רחוקים תרתי משמע מכל החדשות ורק להנות ולהנות .

הספינה החלה לנוע ובאמת לא הרגשנו כלום רק ספינה שמתנענעת כמו בערסל אפילו נהנו מזה. החדרים מרווחים.

לאחר לילה הגענו לנמל  לעיר לימיסול שם נהנו משופינג. מי שעצמאי יכול לקחת מונית או להתחבר לסיורי חוף שנרשמים כבר בספינה.

לידיעתכם כולם דוברים אנגלית אין אף אדם בקבלה שמדבר עברית.

ביום השני ירדנו לנמל רודוס. שם הספינה עגנה מאוד רחוק והלכנו לעיר העתיקה במשך שעה. שוב לקחת בחשבון קשישים לא ירדו לחוף בגלל זה נשארו בספינה. רק מי שנרשם לסיורי חוף חיכתה להם הסעה ומשם יצאו לסיור. אל תוותרו  על ביקור בבית הכנסת ברודוס בעיר העתיקה,

ההפלגה ממש כיפית לא צריך לדאוג לאוכל יש בשפע וגם כשר יש  גם בית כנסת .

חבל שאין מיני בר בחדר. קומקום חשמלי וערכת קפה. ועוד דבר קולר מים קרים יש רק בקומה 10. חבל שלא שמים בכל קומה קולר מים קרים.